۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۵۷

در حاشیه نشست امروز مطرح شد؛

توصیه مهدی تاج به مدیران استقلال/ برای فصل آینده صرفه‌جویی کنید

توصیه مهدی تاج به مدیران استقلال/ برای فصل آینده صرفه‌جویی کنید

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه استقلال باید در فصل آتی و در هزینه خود صرفه جویی کند، گفت: مدیران استقلال باید بهای بیشتری به تیم‌های پایه بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در حاشیه جلسه عصر امروز یکشنبه باشگاه استقلال و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهارداشت: به اعتقاد من هیات مدیره استقلال بسیار منسجم و حرفه‌ای است و می‌توانند در کنار یکدیگر استقلال را به موفقیت برسانند.

رئیس سازمان لیگ در خصوص حضورش در جلسه امروز هیات مدیره گفت: باید حضور پیدا می‌کردم تا با اعضای هیات مدیره هم آشنا می‌شدم و در عین حال در خصوص سقف قراردادها و اهمیت تیم‌های پایه صحبت می‌کردم.

وی تاکید کرد: مدیران باشگاه باید به تیمهای پایه اهمیت بیشتری بدهند تا بتوانند از آنان در تیم‌های بزرگسالان نیز استفاده کنند.

مهدی تاج تاکید کرد:  بودجه استقلال امسال از 22 میلیارد تومان به 18 میلیارد رسیده است بنابر این مسئولین این تیم باید صرفه جویی را در دستور کار خود را قرار داده و کارمندان، تیم‌های پایه و تیم‌های بزرگسال را از یکدیگر جدا کنند. اگر چه اعتقاد داریم سهم تیم‎‌های پایه همیشه کمتر بوده و باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تیم‌های پایه از امتیاز بیشتری برخوردار باشد.

وی گفت: باید پول‌های ورودی به باشگاه نیز مشخص شده تا همه چیز به طور شفاف برای همه روشن باشد.

رئیس سازمان لیگ در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه موظف است پس از قرارداد با بازیکنان مبلغ را قرارداد آنها را به طور شفاف در اختیار عموم قرار دهند.

کد خبر 2298996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha