۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۱۶

نام جانشین گل محمدی مشخص شد؛

سرمربی تیم فوتبال نفت تا پایان هفته معرفی می‌شود

سرمربی تیم فوتبال نفت تا پایان هفته معرفی می‌شود

باشگاه نفت تهران اعلام کرد انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نهایی شده و قرار است نام وی حداکثر تا پایان هفته اعلام شود. فصل قبل یحیی گل‌محمدی هدایت تیم نفت را برعهده داشت که این فصل به ذوب‌آهن رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه نفت تهران در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع کلیه علاقه‌مندان و ارباب جراید می‌رساند وضعیت انتخاب سرمربی این باشگاه برای لیگ چهاردهم نهایی شده و نام و مشخصات سرمربی این تیم حداکثر تا پایان این هفته از طریق سایت رسمی این مؤسسه به اطلاع خواهد رسید.
 
در مورد بازیکنانی که قصد جدایی از این تیم را داشته به اطلاع می رساند بر اساس مصوبه هیئت امناء کلیه نقل و انتقالات بازیکنان و حتی گفت‌و‌گوی آنان با هر باشگاهی می‌بایست با اجازه این باشگاه انجام پذیرفته و باشگاه‌هایی که قصد جذب هریک از بازیکنان تیم نفت تهران را داشته باشند باید کتباً و قانوناً با مدیریت باشگاه وارد مذاکره شوند. در غیر این صورت بازیکنان متخلف مشمول جریمه نقدی خواهند شد.
 
در مورد قرارداد وریا غفوری و رضا نوروزی با این باشگاه به اطلاع می‌رسد، هر دو این بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه نفت تهران بوده و هر یک به ترتیب یک فصل و نیم فصل از قراردادشان باقی مانده است.
 
بدیهی است هریک از دو بازیکن مزبور برای جدایی می‌بایست رضایت باشگاه قبلی خود را فراهم آورند. در مورد قرارداد وریا غفوری هم به اطلاع می‌رسد، موضوع نامبرده از طریق تفاهم و تعامل قابل حل بوده و این مسئله در آینده‌ای نزدیک حل و فصل خواهد شد».
 

کد خبر 2299680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha