۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۵۴

با غلبه بر دانشگاه آزاد؛

پتروشیمی برای پنجمین بار قهرمان لیگ تنیس روی میز شد

پتروشیمی برای پنجمین بار قهرمان لیگ تنیس روی میز شد

بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه‌های کشور پس از پنج ماه و برگزاری 24 دیدار با قهرمانی تیم پتروشیمی بندرامام به پایان رسید. این برای پنجمین بار است که پتروشیمی فاتح این مسابقات می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه‌های کشور عصر امروز دوشنبه میان دو تیم پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد برگزار شد که طی آن شاگردان پیمان حسنی در تیم پتروشیمی حریف خود را با تساوی 5 بر 5 شکست دادند.

با رقم خوردن این نتیجه و با توجه به پیروزی 6 بر 2 پتروشیمی در دیدار رفت فینال که چهارشنبه هفته گذشته در بندرامام برگزار شد، این تیم عنوان قهرمانی این فصل از مسابقات را از آن خود کرد.

پتروشیمی در حالی به این عنوان دست یافت که فصل گذشته در حضور تیم بانک دی به عنوان نایب قهرمانی دست یافته بود اما پیش از آن چهار بار قهرمان مسابقات باشگاهی تنیس روی میز شده بود. با این اوصاف قهرمانی امروز، پنجمین قهرمانی پتروشیمی در ادوار برگزاری مسابقات لیگ تنیس روی میز به حساب می‌آید.

دانشگاه آزاد در شرایطی در دیدار امروز به نتیجه تساوی بسنده کرد که در صورت پیروزی 6 بر صفر یا 6 بر یک می توانست به عنوان قهرمانی دست یابد اما این تیم در نهایت به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

در هر صورت با برگزاری دیدار برگشت فینال و معرفی قهرمان و نایب قهرمان، بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ باشگاه‌های کشور پس از پنج ماه و برگزاری 24 بازی به کار خود پایان داد.

در پایان این فصل از مسابقات دو تیم شورای شهر بابل که در پایان مرحله دوره ای در رده پنجم و آخر جدول رده بندی قرار گرفت همراه با تله کابین پنج نامه همدان که از حضور در دیدارهای نیمه نهایی انصراف داد از جدول مسابقات کنار گذاشته شده و به یک دسته پائین تر سقوط کردند.

 

کد خبر 2299763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha