۵ خرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۵۱

17 روز تا آغاز جام جهانی؛

دومین تساوی تیم ملی ایران در اردوی اتریش/ پای بازیکنان به گل باز نشد

دومین تساوی تیم ملی ایران در اردوی اتریش/ پای بازیکنان به گل باز نشد

تیم‌ ملی فوتبال ایران در دومین بازی تدارکاتی‌اش در اردوی آماده‌سازی اتریش برابر تیم اروپایی مونته‌نگرو به تساوی بدون گل دست یافت. شاگردان کارلوس کی‌روش که در این مسابقه عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشتند، باز هم در امر گلزنی ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و مونته‌نگرو از ساعت 21 دوشنبه و در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه اختصاصی شهر هارتبرگ برگزار شد، برابر هم به میدان رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دومین دیدار تدارکاتی شاگردان کارلوس کی‌روش در اردوی آماده‌سازی اتریش بود که همانند بازی نخست برابر بلاروس، با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازیکنان تیم ملی در امر گلزنی ناکام بمانند.

در این دیدار تیم ایران 3 موقعیت مناسب برای گلزنی بدست آورد که در دقیقه 40 ضربه سر نکونام از کنار دروازه به اوت رفت، در دقیقه 78 هم شوت احسان حاج‌صفی از کنار دروازه عبور کرد و در دقیقه 1+90 هم شوت جواد نکونام توسط دروازه‌بان مونته‌نگرو مهار شد.

در دقیقه 89 پاس به عقب پژمان منتظری با اشتباه رحمان احمدی در کنترل توپ همراه شد اما قبل از اینکه مهاجم تیم مونته‌نگرو از این توپ استفاده کند، دروازه‌بان تیم ملی ایران توپ را مهار کرد تا به نوعی این اشتباه را جبران کند.

تیم ملی ایران در نیمه نخست با ترکیب رحمان احمدی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده (17- مهرداد پولادی)، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، خسرو حیدری، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد به میدان رفت که به نظر می‌رسد ترکیب اصلی تیم ملی کشورمان در بازی‌های جام جهانی باشد.

در ابتدای نیمه دوم مهرداد بیت آشور به جای سیدجلال حسینی به میدان آمد و در دقیقه 61 هم کارلوس کی‌روش بصورت همزمان احسان حاج صفی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش را به ترتیب به جای اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد و خسرو حیدری به میدان فرستاد.

در دقیقه 68 نیز احمد آل نعمه به جای امیرحسین صادقی به میدان رفت اما این تغییرات باعث نشد تیم ایران به گل برتری دست یاید و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 17 دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر مونته‌نگرو، هاشم بیک‌زاده مصدوم شد و جای خود را به مهرداد پولادی داد. همچنین امیرحسین صادقی و جواد نکونام هم بازیکنان اخطاری تیم ایران در این مسابقه بودند.

تیم ملی فوتبال ایران آخرین مسابقه تدارکاتی خود در اردوی آماده‌سازی اتریش را برابر تیم آنگولا برگزار خواهد کرد.

کد خبر 2299828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha