۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۱۰

قوچان نژاد مطرح کرد:

می‌توانستیم مونته نگرو را ببریم/ امیدوارم مقابل آنگولا بهتر باشیم

می‌توانستیم مونته نگرو را ببریم/ امیدوارم مقابل آنگولا بهتر باشیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه در لحظات پایانی بازی با مونته نگرو موقعیت‌های زیادی از دست و دادیم و می توانستیم این تیم را شکست دهیم، گفت: کارهای که سرمربی از بازیکنان انتظار داشت را به نحو احسن در زمین پیاده کردیم و امیدوارم مقابل تیم آنگولا هم عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رضا قوچان نژاد در خصوص آخرین وضعیت روند آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران بویژه پس از بازی با تیم ملی مونته نگرو گفت: دیدار با مونته نگرو بازی خوبی برای ما بود، هرچند با تساوی بدون گل به پایان رسید اما می توانستیم برنده این دیدار باشیم و حتی تا پایان مسابقه و در لحظه های آخر هم موقعیت گل زنی داشتیم.

وی در همین خصوص افزود: تیم ملی در بازی با مونته نگرو بسیار خوب و هماهنگ کار کرد. در نیمه اول چه از لحاظ دفاعی و چه حمله عملکرد خوبی داشتیم و شانس های زیادی برای گل زنی از دست دادیم. از نظر تاکتیکی تمام بازیکنان خوب بودند و در نیمه دوم هم به همان شکل نیمه اول ادامه دادیم. به نظر من دیدار امروز درس خیلی خوبی برای ما بود و کارهای که سرمربی تیم از بازیکنان توقع داشت به نحو احسن در زمین پیاده کردیم و امیدوارم در بازی روز جمعه  مقابل تیم آنگولا هم عملکرد بهتری داشته باشیم.

قوچان نژاد در ادامه درخصوص تیم مونته نگرو نیز اظهار داشت: مونته نگروتیم جوانی بود، اما از نظر فیزیکی خیلی قوی بودند و میانگین قدی اين تیم بالای 180 بود ضمن اینکه پاس کاری‌های خیلی خوبی نیز با هم انجام می دادند. ما هم چیزی کمتر از مونته نگرو نداشتیم و یک بازی مساوی و 50-50 را رودروی هم به نمایش گذاشتیم. تیم مونته نگرو را می شود از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی با تیم ملی بوسنی مقایسه کرد. روز خیلی خوبی برای ما بود، درست است که این بازی را نبردیم ولی مهم این است که خیلی خوب مقابل این تیم بازی کردیم.

مهاجم تیم ملی تصریح کرد: با توجه به فشاری که روی تمرینات هر روز ما وجود دارد اما بازیکنان آمادگی خوبی داشتند و بنا به خواسته کادر فنی همه با همه حمله می کردیم و همه با هم  دفاع، که این بازی خاص در فوتبال دشوار است و نیاز به صرف انرژی بالایی دارد، اما بازیکنان به خوبی از عهده آن برآمدند و تمام بازیکنان امروز این توانایی را از خود نشان دادند و از این دیدار نتیجه مثبتی هم گرفتیم.

کد خبر 2300025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha