۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۲

ارزیابی لوسیانو از تیم ملی فوتبال؛

بازیکنان ایران در برزیل به بهترین شرایط فیزیکی خواهند رسید

بازیکنان ایران در برزیل به بهترین شرایط فیزیکی خواهند رسید

مربی تیم ملی فوتبال ایران در ارزیابی فنی‌اش از عملکرد این تیم گفت: هدف ما این است که بازیکنان ایران در بازیهای برزیل بالاترین سطح فیزیکی و فنی خود را ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، لوسیانو در ابتدا درباره تمرینات بازیکنان تیم ملی در دو اردوی اخیر گفت: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در ابتدای اردوی آفریقا شاهد این بودیم که سرعت عکس العمل بازیکنان در تست های انجام شده مناسب نبود اما در انتهای اردوی آفریقای جنوبی و در بررسی مجدد بازیکنان در تمامی تست‌ها به سطح بهتری رسیدند.

وی در خصوص اهمیت تست های انجام شده روی بازیکنان تیم ملی گفت: این مسئله نه تنها در تمرینات بلکه در جلوگیری از آسیب دیدگی و عملکرد بازیکنان در مسابقه بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که همین تست های فیزیکی را در باشگاه کورینتیاس برزیل در فصل های مختلف انجام دادیم که در مسابقات جام باشگاه های جهان و قهرمانی مان کمک زیادی به تیم کرد.

لوسیانو درباره این سوال که چه زمانی بازیکنان به سطح ایده آل خواهند رسید، گفت: اولویت اصلی ما این است که تمامی بازیکنان تیم ملی در بازی های برزیل در بهترین شرایط فیزیکی و بالاترین سطح خودشان حضور پیدا کنند.

مربی بدنسازی و فیزیوتراپ تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا تاثیرات این تمرینات را در دو بازی اخیر دوستانه تیم ملی مشاهده کرده اند یا خیر گفت: بله ما شاهد تغییرات در بازی بازیکنان هستیم. بازیکنان باید به بالاترین سطح آمادگی خود برسند. اینکه در بازی های دوستانه شاهد هماهنگی حرکتی بین بازیکنان هستیم نشان دهنده همین موضوع است. اما باید همین هماهنگی و ظرفیت تاکتیکی را حفظ کنند و آن را انجام دهند.

لوسیانو در ادامه گفت: ما هر روز تحرکات بیومکانیک بازیکنان و مسافت طی شده و وضعیت فیزیولوژیک آنها را به وسیله دستگاه هایی که داریم کنترل می کنیم که باعث توانبخشی مجدد بازیکنان در مدت زمان کم می شود. امیدوارم در بازی های جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم و تمامی تلاش هایی که برای تیم ملی فوتبال ایران انجام دادیم به ثمر برسند.

کد خبر 2300011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha