۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲

لیگ جهانی والیبال 2014؛

ملی‌پوشان روی نقاط ضعف ایتالیا تمرین کردند/ تمرکز روی دفاع مهاجمان حریف

ملی‌پوشان روی نقاط ضعف ایتالیا تمرین کردند/ تمرکز روی دفاع مهاجمان حریف

نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران با تمرکز روی نقاط ضعف و قوت نخستین حریف ایران در لیگ جهانی 2014 برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال چهارشنبه شب در سالن پالاتریسته که محل برگزاری دیدار دو تیم ایران و ایتالیا در لیگ جهانی است، تمرین کرد. در ابتدای تمرین اسلوبودان کواچ چند دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و برنامه‌های تمرین را برای آنها توضیح داد. کواچ در صحبت‌های خود به نقاط قوت و ضعف بازیکنان ایتالیا اشاره کرد و راه‌های مقابله با این تیم را به آنها توضیح داد.

بازیکنان نیز پس از گرم کردن به دو گروه تقسیم شدند و برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر کادر فنی را مرور کردند. بیشترین تاکید کواچ بر دفاع روی تور بود و برای بازیکنان شرایط اسپک زدن تک تک بازیکنان ایتالیا را توضیح می‌داد تا بدانند هر کدام چگونه به توپ ضربه می‌زنند و چه نقاط ضعفی دارند تا برای دفاع کردن مقابل هر یک از آنها آمادگی داشته باشند.

در اواسط تمرین فرهاد قائمی دچار آسیب دیدگی از ناحیه کمر شد اما سیامک افروزی پزشک تیم ملی وی را با طب سوزنی مداوا کرد تا خیلی زود به جمع سایر بازیکنان بپیوندد.

اسلوبودان کواچ در حاشیه این تمرین اظهار داشت: درست است که ایتالیا در دو مسابقه برزیل را در خانه خود شکست داده است اما من می‌دانم که بازیکنان این تیم از ایران می‌ترسند و اگر تمرکز خود را حفظ کنیم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

کد خبر 2300969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha