۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۲۱

مدیر تیم‌های ملی جودو با تیم ملی کاراته تمرین کرد!

مدیر تیم‌های ملی جودو با تیم ملی کاراته تمرین کرد!

تمرینات تیم ملی کاراته در حالی صبح امروز در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد  که به درخواست کادر فنی این تیم مدیر تیم های ملی جودو ساعاتی را کنار کاراته کاها به تمرین پرداخت. 

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین روز از پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در شرایطی امروز شنبه در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد که آرش میراسماعیلی به عنوان میهمان ویژه در این تمرین حاضر بود. دارنده چهار نشان طلا و برنز جهان، نایب رئیس فدراسیون و مدیر فنی تیم ملی جودو برای آموزش فنون درگیری و بر هم زدن تعادل حربف یکساعتی لباس تمرین بر تن کرد و به آموزش نکات لازم در این زمینه پرداخت.
 
اردونشینان علاوه بر اینکه با میراسماعیلی به تمرین پرداختند، بمدت 90 دقیقه مبارزه یک به چهار نیز در دستور کارشان قرار گرفت. در این تمرین مبارزه ای، هر کاراته کا طی چهار دقیقه با چهار حریف مسابقه می داد که در حین مبارزه نیز کادر فنی نقاط ضعف و قوت هر یک از نفرات را به آنها گوشزد می کرد. 
 
مجید حسن نیا، امیر مهدی زاده، هامون درفشی پور، حسین سمندر، سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی، بهمن عسگری، ذبیح اله پورشیب، علی فداکار، مهدی سلطانی، سجاد گنج‌زاده، سامان حیدری، ایمان سنچولی و پیمان سلطانیان نفرات حاضر در اردو بودند.
 
در تمرینات امروز که محسن آشوری دبیر فدراسیون و مدیر تیم های ملی از نزدیک شاهد آن بود، سعید حسنی پور بدلیل امتحان دانشگاهی غیبت داشت. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است نایب رئیس فدراسیون جودو برای آموزش تکنیک‌های جودو که در کاراته کاربرد دارد، به تناوب در اردوها حاضر شود.
 
تیم ملی کاراته خود را برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون و بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان (اواسط آبان ماه) در آلمان آماده می کند.
کد خبر 2302233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha