۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵

ابراهیم‌زاده در گفتگو با مهر:

انگیزه مدیران باعث حضورم در پیکان شد/ بازیکنان با انگیزه می‌گیرم نه ستاره

انگیزه مدیران باعث حضورم در پیکان شد/ بازیکنان با انگیزه می‌گیرم نه ستاره

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران انگیزه بالای مدیران کارخانه ایرانخودرو و این باشگاه برای کار کردن و رسیدن به موفقیت را دلیل قبول هدایت این تیم برشمرد.

منصور ابراهیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دلیل پذیرش هدایت تیم فوتبال پیکان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در این روزها پیشنهاداتی از باشگاه‌هایی همچون تراکتورسازی، نفت تهران و پیکان داشتیم و باید از بین آنها تیمی را انتخاب و کار را شروع می‌کردم تا زمان را از دست ندهم.

وی با بیان اینکه پس از مذاکراتی که انجام داد، به این نتیجه رسید که انگیزه مدیران پیکان برای کار کردن و موفقیت بسیار بالاست، افزود: پس از صحبت‌هایی که مدیرکارخانه ایرانخودرو و مدیرعامل باشگاه پیکان داشتم و رسیدن به این نتیجه که آنها انگیزه بالایی برای کار کردن دارند، تصمیم گرفتم پیشنهاد آنها را بپذیرم و در فصل آینده هدایت باشگاه پیکان را برعهده بگیرم.

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان ادامه داد: قطعا حضور در تیم پیکان، تجربه جدیدی برای من است زیرا تاکنون در باشگاهی که از دسته اول به لیگ برتر آمده، کار نکرده بودم. امیدوارم با حمایت مسئولان و تلاش کادرفنی و بازیکنان در این تجربه هم به موفقیت برسم.

ابراهیم‌زاده در مورد صحبت‌های مدیران باشگاه پیکان برای حضور این تیم در جمع 4 تیم برتر لیگ چهاردهم، یادآور شد: من در این خصوص به دوستان هم گفتم، همه باشگاه‌ها که در لیگ برتر به میدان می‌روند، برای قرار گرفتن در جمع 4 یا 3 تیم برتر بالای جدول تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: همه تیم‌ها با جذب نیرو و فراهم کردن امکانات لازم به فکر رسیدن به چنین جایگاهی بوده و به اصطلاح دیدگاه‌شان آسیایی شدن است اما من ابتدا به فکر کسب نتایج آبرومند در ابتدای فصل به همراه پیکان هستم و گام به گام جلو خواهم رفت.

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه هنوز فهرست بازیکنان مدنظرش را به مدیران باشگاه ارائه نکرده، در پایان در مورد اینکه آیا بازیکن ستاره‌ هم در لیست نفرات مدنظرش قرار دارد؟، گفت: من دنبال بازیکنان باانگیزه و تاثیرگذار هستم تا ستاره، نفراتی که بتوانند من را به اهدافم برسانند.

 

کد خبر 2302567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha