۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۲۵

سالاری:

آمادگی بوشهر برای تامین مایحتاج قطر در برگزاری جام جهانی 2022

آمادگی بوشهر برای تامین مایحتاج قطر در برگزاری جام جهانی 2022

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر از آمادگی استان بوشهر برای تامین مایحتاج قطر برای برگزاری جام جهانی 2022 خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر یکشنبه در بازدید از هیئت سرمایه‌گذار قطر و معاون وزیر امور خارجه این کشور در فرودگاه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است که می‌تواند باعث توسعه روابط اقتصادی با دیگر کشورها باشد.

وی با اشاره به سابقه طولانی روابط اقتصادی استان بوشهر و کشور قطر، بیان داشت: امیدواریم در این سفر شاهد توسعه روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با کشور قطر باشیم.

استاندار بوشهر بر لزوم همکاری کامل با هیئت تجاری و اقتصادی کشور قطر تاکید کرد و ادامه داد: آماده ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور این گروه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر هستیم و مسئولان نیز باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به توانمندی‌های استان بوشهر در زمینه‌های مختلف، اضافه کرد: استان بوشهر نیز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که در تامین نیازمندی‌های کشور قطر می‌تواند اثر زیادی داشته باشد.

توسعه مراودات بین کشور قطر و استان بوشهر

سالاری با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های و توسعه روابط اقتصادی و تجاری با قطر افزود: باید راهکارهای مناسب برای توسعه مراودات بین کشور قطر و استان بوشهر را در این سفر بیابیم.

وی با اشاره به برگزاری جام جهانی 2022 در کشور قطر، تصریح کرد: استان بوشهر برای تامین نیازهای کشور قطر برای برگزاری جام جهانی از جمله منابع معندی و کشاورزی و اقتصادی و . . . آماده است.

استاندار بوشهر در پایان بیان داشت: فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری این گروه در استان بوشهر فراهم است و به حضور این گروه اقتصادی و سرمایه‌گذاری درا ستان بوشهر خوش‌بین هستیم.

 لازم به ذکر است که بازدید از اسکله‌ها و بنادر و همچنین بررسی راه‌های توسعه تجاری کشور قطر با استان بوشهر از جمله برنامه‌های سفر هیئت قطری به بوشهر است.

گروه اقتصادی تجاری کشور قطر در این سفر از ظرفیت‌های بندر و گمرک بوشهر دیدن می‌کنند و سپس با حضور در منطقه ویژه اقتصادی از قابلیت‌‌های این منطقه آشنا می‌شوند.

کد خبر 2303046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha