۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹

عبدی:

قطعه اول آزادراه اراک - خرم آباد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

قطعه اول آزادراه اراک - خرم آباد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعه اول آزادراه اراک - خرم آباد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عبدی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهوری از عملیات اجرایی آزادراه اراک - خرم آباد به خبرنگاران گفت: پیش بینی می شود قطعه اول این آزادراه در محدوده خرم آباد - بروجرد تا آخر امسال عملیاتی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه بعد از آن قطعه دوم پروژه از چالانچولان تا اراک عملیاتی خواهد شد، افزود: اولویت ما بهره برداری از قطعه اول پروژه است که طبق قولهای مسئولان اجرای پروژه قرار است ظرف یکسال به بهره برداری برسد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه از آخر سال 92 آغاز شده و عملیات اجرایی به خوبی در حال انجام است، یادآور شد: اجرای این پروژه ضمن تسهیل در تردد مردم در این محور موجب کاهش مسیر شمال - جنوب خواهد شد.

عبدی با بیان اینکه احداث این آزادراه در زمینه کاهش تصادفات و هزینه های حمل و نقل جاده ای تاثیر فراوانی می تواند داشته باشد، یادآور شد: ایجاد این گونه پروژه های زیرساختی در آبادانی استان و ایجاد اشتغال در استان تاثیر گذار است.

وی همچنین به اجرای پروژه های ریلی استان اشاره کرد و گفت: قرارداد راه آهن دورود - خرم آباد امسال با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا منعقد شده است که امیدواریم تکمیل این پروژه نیز تاثیر مثبتی در حوزه حمل و نقل استان داشته باشد.
 

کد خبر 2303432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha