۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۱۳

دوچرخه سواران بسیجی مسیر ساری تا مرقد امام راحل را رکاب می زنند

دوچرخه سواران بسیجی مسیر ساری تا مرقد امام راحل را رکاب می زنند

ساری - خبرگزاری مهر: یک کاروان 25 نفره از دوچرخه سواران بسیجی مسیر 281 کیلومتری ساری تا مرقد مطهر امام راحل را رکاب می زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعزام کاروان دوچرخه سواران بسیجی ساروی بعد از ظهر دوشنبه طی مراسم ویژه ای از محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری اعزام شدند و این کاروان مسافت 281 کیلومتری حد فاصل ساری تا مرقد مطهر حضرت امام راحل را به مدت 20 ساعت رکاب خواهند زد.

سید رضا حسینی مدیر کاروان و رئیس هیئت دوچرخه سواری ساری در حاشیه اعزام کاروان گفت:  ارج نهادن به مقام ولایت، تجدید میثاق با حضرت امام راحل و شهدای اسلام، تجدید بیعت با مقام معظم رهبری از اهداف اعزام این کاروان است.

وی عنوان کرد: این کاروان برای دوازدهمین سال همزمان با سالروز ارتحال جانگذار حضرت امام راحل مسیر ساری تا مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی را رکاب می زنند.

وی گفت: این کاروان در 10 سال گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس و بمنظور طواف پرچم یادواره شهدای شهرستان میاندرود و در آستان رضوی، مسیر ساری تا مشهد مقدس را رکاب زده و در سال 89 نیز بمنظور طواف پرچم یادواره شهدای روستای کیاپی میاندورد و در حرم مطهر سالار شهیدان، مسیر ساری تا  کربلا را با دوچرخ پیموده اند.

سرهنگ غلامرضا شریعتی فرمانده سپاه ساری نیز در سخنانی با اشاره به فضائل و معنویت امام راحل اظهار داشت: حضرت امام راحل رشد و شکوفایی را در متن دین باوری و خودباوری و اعتماد به نفس می دانستند و از اینرو بر شکوفایی داده های خدایی تاکید داشتند.

کد خبر 2303968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha