۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۳۴

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

فعالیتهای خوبی در لرستان در دست اقدام است/ تکمیل برخی طرح های مهم طی امسال

فعالیتهای خوبی در لرستان در دست اقدام است/ تکمیل برخی طرح های مهم طی امسال

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه فعالیتهای خوبی در لرستان در دست اقدام است، از تکمیل برخی طرح های مهم استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری بعد از ظهر دوشنبه در جریان سفر به لرستان در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان جلسه خوبی بود. هم نمایندگان مردم، هم امام جمعه محترم و هم استاندار مسائل استان را مطرح کردند. من فکر می کنم هم ظرفیت دولت و امکاناتی که وجود دارد و هم پتانسیل های استان طوری است که بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی عنوان کرد: من مطمئن هستم که با پیگیریهای استاندار لرستان و حمایت هایی که در دولت خواهیم کرد عمده مسائل استان حل می شود. طرح های نیمه تمام بر اساس اولویت بندی که از سوی مدیریت اجرایی استان انجام می گیرد منابع لازم در اختیارشان قرار خواهد گرفت تا به سرعت تکمیل شوند.

معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: با این تفاسیر من فکر می کنم در سالجاری تعداد قابل توجهی از طرح های بزرگ و مهم در استان یا تکمیل و بهره برداری برسند و یا با منابع دولت فعال می شوند.

جهانگیری با اشاره به اجرای پروژه های زیربنایی مانند آزادراه و راه آهن در استان افزود: خوشبختانه مجموعه کارهای خوبی در استان لرستان در دست اقدام است.

وی ادامه داد: با این حال با توجه به مجموعه اتفاقاتی که افتاده و نرخ بیکاری در استان اینقدر بالا رفته است نباید توقع داشت در یک زمان کوتاهی این نرخ به شدت کاهش پیدا کند ولی می توان این انتظار را داشت تصمیماتی که دولت می گیرد هر روز آثار مثبتی به همراه داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه من حتما تاکید می کنم که وزرا مرتب در استان حضور فعال تری داشته باشند، ابراز امیدواری کرد که سفر هیئت دولت به لرستان طی امسال انجام شود.

جهانگیری با بیان اینکه دولت در طرح های ملی به کمک مدیریت اجرایی استان خواهد آمد، بیان داشت: پتروشیمی لرستان امسال به بهره بردای می رسد و دو فاز آماده است و به زودی تکمیل می شود.

کد خبر 2303990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha