۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۳۸

احمدی منفرد مطرح کرد:

طرح نور باران در دشتی اجرا می شود

طرح نور باران در دشتی اجرا می شود

دشتی – خبرگزاری مهر: کارشناس ارشد امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی از اجرای طرح چاپ قرآن به صورت خیر خواهانه در دشتی در قالب طرح نور باران در ماه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد احمدی منفرد بعد ازظهر دوشنبه در حاشیه نشست با مسئولین شهرستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : بي شك بخش عمده اي از رشد و توسعه فرهنگ قرآني در كشور مرهون حركت هاي خودجوش و خالصانه اساتيد قرآن و مردم متدين و متعهدي است كه تا كنون با سعي و تلاش خويش منشأ خيرات و بركات بوده اند .

وی افزود: بسياري از مردم مشتاقند كه به هر شكل ممكن  براي ترويج و گسترش فعاليت هاي قرآني قدمي هر چند كوچك بردارند و به عبارتي در حد توان به ساحت مقدس قرآن كريم خدمت کنند .                   

احمدی منفرد تصریح کرد: از آنجا كه يكي از وظايف اساسي  کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی ساماندهي مشاركت‌هاي مردمي در فعاليت‌هاي قرآني است، اين کانون قرآن درنظر دارد در سالي كه توسط مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» ناميده شده با همکاری مردم شريف و به خصوص خيرين شهرستان تعداد  هزار جلد قرآن‌كريم چاپ و به صورت رايگان در مساجد، مؤسسات، مراكز و مؤسسات قرآني مردمي، خانه‌هاي قرآن روستايي و شهري و جلسات آموزشي قرآن‌كريم سراسر شهرستان و بويژه مناطق محروم توزيع کند.

مسئول کانون قرآن شهرستان دشتی تصریح کرد: در این طرح امکان درج نام اداره یا کارخانجات یا شخصی خاص مورد نظر مانند شهداء و یا اموات  بر روی هر قرآن فراهم شده است.

احمدی منفرد بیان کرد: تا کنون 159 جلد قرآن کریم توسط 3 نفر از افراد نیکوکار شهرستان دشتی فراهم شده است و علاقمندان می توانند جهت شرکت در این طرح مبالغ خود را  به نام انجمن خیرین قرآنی کشور واریز کنند.

وی ضمن خواستار مشارکت دهیاری ها در این طرح خاطر نشان کرد: دهیاری هر روستا نیز می تواند در این طرح مشارکت کند و به همان تعداد که در این طرح مشارکت کنند قرآن میان مساجد ، حسینیه ها و مراکز قرآنی آن روستا توزیع خواهد شد.

کد خبر 2303991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha