۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰

با توزیع قرآن رایگان در مناطق محروم/

مرحله دوم طرح نورباران در خراسان شمالی اجرا شد

مرحله دوم طرح نورباران در خراسان شمالی اجرا شد

بجنورد - مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اجرای مرحله دوم طرح نورباران در مناطق محروم استان و توزیع قرآن رایگان در این مناطق خبر داد.

حمزه بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از توزیع ۳۰۰ جلد قرآن رایگان در مناطق محروم خراسان شمالی در مرحله دوم طرح نورباران استان خبر داد.

وی اضافه کرد: در مرحله اول این طرح نیز ۵۰۰ جلد قرآن رایگان در بین مناطق محروم شهرستان های مختلف این استان توزیع شده بود.

بابایی اظهار داشت: سازمان دارالقرآن الكريم در راستاي وظايف اساسي خود در توسعه كمی و كيفی آموزشهاي عمومی و تخصصي قرآن كريم و زمينه‌سازی براي برپايي و رونق‌بخشی به كلاسهاي آموزش قرآن در نظر دارد با مشاركت مردم متدين و خيرين قرآنی در سال جاری نسبت به چاپ ۵۰۰ هزار جلد قرآن كريم و توزيع آن به صورت رايگان  در ميان مؤسسات قرآنی مردمی، خانه‌هاي قرآن روستايی و شهری و جلسات آموزشی قرآن كريم در سراسر كشور به ويژه در مناطق محروم اقدام کند.

وی با بیان این که این مهم در قالب طرح نورباران اجرا می شود، افزود: در این راستا تاکنون دو مرحله این طرح در خراسان شمالی اجرا شده و بر اساس برنامه اجرای آن در مناسبت های بعدی نیز ادامه خواهد یافت.

 

کد خبر 2441660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha