۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲

بابایی:

تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ۱۴۰ گواهینامه آموزش قرآن صادر کرد

تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ۱۴۰ گواهینامه آموزش قرآن صادر کرد

بجنورد- مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: این نهاد بیش از ۱۴۰ گوهینامه پایان دوره آموزش قرآن کریم برای قرآن آموزان این استان صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه بابایی پیش از ظهر یکشنبه در نشست فعالان دارالقرآن کریم در بجنورد، از صدور ۱۴۸ نسخه گواهی نامه پایان دوره آموزش قرآن کریم برای قرآن آموزان خراسان شمالی خبر داد و افزود: این گواهی نامه های قرآنی در رشته های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، مفاهیم، قرائت و ... صادر شده است.

وی با بیان این که دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان تلاش زیادی در راستای گسترش فعالیت های قرآنی در سطح خراسان شمالی دارد و در این راستا برنامه های متنوعی اجرا می شود، اضافه کرد: برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با عاملیت دارالقرآن الکریم نهاد تبلیغات اسلامی نیز در همین راستا صورت می گیرد.

بابایی توسعه و تعمیق پژوهش های قرآنی براساس نیازسنجی مخاطبین و به منطور ارتقای سطح کیفی طرح ها و برنامه های قرآنی در جهت اثر بخشی هر چه بیش تر این فعالیت ها و توجه اصولی به مطالعات و پژوهش های راهبردی در حوزه فرهنگ معارف قرآنی و همکاری و تشریک مساعی با مراکز و دستگاههای مختلف فرهنگی در زمینه طراحی و اجرای فعالیت های مختلف قرآنی و ارائه خدمات کارشناسی و مشاوره به این مراکز از جمله فعالیت های این نهاد محسوب می شوند.

وی حمایت و پشتیبانی از حرکت های خودجوش مردمی در زمینه نشر و ترویج فرهنگ قرآن کریم، تلاش در جهت هماهنگی و ساماندهی این حرکات و نظارت هر چه بهتر نسبت به فعالیتهای قرانی نهادها و تشکلهای مردمی، بهره گیری از فناوری نوین و اطلاع رسانی مفید و مؤثر در حوزه فرهنگ قرآنی و فعالیت هایی که در این زمینه صورت می گیرد، برنامه ریزی، نظارت، هدایت و ساماندهی فعالیت های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی و تهیه و تدوین شاخص ها، طرح ها و برنامه های قرآنی استان را از دیگر رسالت های دارالقرآن الکریم برشمرد.

کد خبر 2462537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha