۲۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۷:۰۴

حجت الاسلام محمدیان:

دیار دارالقرآن آماده میزبانی از رهبر انقلاب اسلامی است

دیار دارالقرآن آماده میزبانی از رهبر انقلاب اسلامی است

اسفراین - خبرگزاری مهر: امام جمعه اسفراین گفت: اسفراین، دیار دارالقرآن فردا میزبان رهبر انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قدیر محمدیان  درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اسفراین با قدردانی از حماسه آفرینی مردم خراسان شمالی در آیین استقبال از مقام رهبری گفت: حماسه روز 19 مهرماه در بجنورد به دنیا نشان داد که مردم خطه خراسان شمالی، مردمی ولایت مدار و انقلابی هستند و به رهبری انقلاب عشق و ارادت خاصی دارند.

وی با بیان اینکه این استقبال باشکوه، برگی بر افتخارات نظام اسلامی افزود، اظهارداشت:  فردا و در چهارمین روز از سفر رهبر عزیز انقلاب به خراسان شمالی، مردم شهرستان اسفراین این حماسه تاریخی را تکرار خواهند کرد.

خطیب جمعه اسفراین گفت: مردم این شهرستان همواره مدافع ولایت، رهبری و نظام اسلامی بوده‌اند و این موضوع را در استقبال حماسی خود از رهبر انقلاب به اثبات خواهند رساند.

حجت الاسلام محمدیان افزود: روز شنبه 22 مهرماه، مقام رهبری به دیار دارالقرآن سفر خواهند کرد و با مردم مومن، خداجو و وفادار به نظام و رهبری در استادیوم ورزشی این شهر دیدار می‌کنند.

وی گفت: بدون تردید مردم ولایتمدار دارالقرآن، حماسه بی نظیری را در استقبال از رهبری خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رهبر فرزانه انقلاب در ادامه سفر هشت روزه خود به خراسان شمالی روز دوشنبه 24 مهرماه نیز به شهرستان شیروان سفر خواهند کرد.

کد خبر 1718120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha