۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۳۶

حجت الاسلام عرب پور:

طرح قرآنی نور باران در کرمان اجرا می شود

طرح قرآنی نور باران در کرمان اجرا می شود

کرمان - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از اجرای طرح قرآنی نور باران در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عرب پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به گرانی کاغذ و حمایت های اندکی که از سوی بعضی از مجامع صورت می گیرد، سازمان دارالقرآن کریم پیشنهاد کرد که با کمک خیرین تعدادی قرآن را چاپ و در اختیار مجالس قرآنی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه خیرین می توانند به دو صورت ما را در اجرای این طرح یاری دهند، افزود: شیوه اول هدیه ای است بین هفت هزار تا 10 هزار تومان برای یک جلد قرآن و خیرین می توانند وجه مورد نظر خود را برای هر تعداد قرآن به حساب 88888 بانک ملی شعبه عظیم پور تهران واریز کنند تا این قرآن ها چاپ شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلای استان کرمان تصریح کرد: شیوه دوم به این صورت است که افراد قرآن های موجود در خانه که مازاد بر نیاز خانواده است را به غرفه هایی مستقر در محل برگزاری نماز جمعه های سراسر استان تحویل دهند.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه افزود: مفاهیم قرآنی باید به صورت عملی در جامعه پیاده شود تا جامعه ای سعادتمند و پیشرفته داشته باشیم.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان گفت: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی تعمیق تعالیم الهی در جامعه و فرهنگ سازی در این خصوص است.

کد خبر 2326366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha