۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴

حجت الاسلام میرعمادی:

وصیت‌نامه امام منشور تداوم انقلاب و تابلوی راهنمای حرکت مسئولان است

وصیت‌نامه امام منشور تداوم انقلاب و تابلوی راهنمای حرکت مسئولان است

ازنا - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: وصیت‌نامه امام راحل منشور تداوم انقلاب اسلامی و تابلوی راهنمای حرکت مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی شامگاه سه شنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام که در مسجد فاطمیه ازنا برگزار شد اظهار داشت: 25 سال است که مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی در غم از دست دادن امام راحل اندوهگین هستند.

وی افزود: اگرچه خورشید انقلاب از میان ما رفت اما خورشید دیگری در آسمان ایران درخشید و امروز راه و کلام امام با قوت دنبال می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه امام خمینی پس از پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) چهره‌ای بی‌نظیر در عالم است تصریح کرد: امام خمینی (ره) دارای یک شخصیت جامع است و نام ایشان امروز جاودانه و ماندگار است.

وی با بیان اینکه یکی از ابعاد مهم شخصیتی امام (ره) درخشش در زمینه علمی است اظهار داشت: امام راحل یک فقیه برجسته، عارف به تمام معنا و یک جامعه شناس دقیق بوده است.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه مشی ائمه اطهار در تفسیر قرآن مشی باطنی بوده و امام راحل نیز پیرو این مشی بوده است عنوان کرد: درخشش علمی امام خمینی(ره) سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با تاکید بر اینکه بعد دیگر شخصیت امام مبارزه‌های سیاسی ایشان است افزود: دنیا چهره ای مصمم تر، استوارتر و قوی‌تر از ایشان ندیده است.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد : امام خمینی از نفس مطمئنه ای برخوردار بود که شک و تردید و سازش در راه اهداف متعالی در آن راه نداشت.

وی افزود: امام کاری پیامبر گونه انجام داد و رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و جمهوری اسلامی را جایگزین آن کرد، همان گونه که پیامبر اکرم (ص) آداب و رسوم جاهلیت را منسوخ کرد.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه امام به مسلمانان عزت و خودباوری بخشید و بزرگترین قدرت ها را ذلیل کرد بیان داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی نظامی را به وجود آورد که در دنیا تبدیل به الگو شده است و همه برکات از آن سرچشمه می گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا محتاج انجام مذاکرات هسته ای است تصریح کرد: جبهه استکبار علیه سوریه تجمع کردند در حالیکه جمهوری اسلامی ایران از نظام سوریه حمایت کرد و در نهایت برگزاری انتخابات در این کشور نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه با تبیین وظیفه مردم در مقابل انقلاب اظهار داشت: اندیشه های امام باید به نسل جدید منتقل شود و مردم با اندیشه های امام راحل(ره) راه را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه وظیقه دیگر ما پاسداری از میراث گرانقدر امام راحل است عنوان کرد: مردم اجازه نخواهند داد انقلاب به دست نااهلان بیفتد و به موقع جواب آن ها را می دهند.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نظام اسلامی مبتنی‌بر ولایت فقیه را به وجود آورد بیان داشت: کسی که به ولایت فقیه اعتقاد ندارد در این مملکت جایی ندارد.

وی با بیان اینکه وصیت نامه امام راحل منشور تداوم انقلاب اسلامی و تابلوی راهنمای حرکت مسئولین است بیان داشت: جوهره انقلاب اسلامی ولایت، خانواده های شهدا و ایثارگران و مردم با بصیرت هستند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه خداوند متعال نعمت بی نظیر رهبری آگاه، شجاع، بی نظیر و مسلط به همه امور را به ما عنایت کرد، افزود: 25 سال است که مقام معظم رهبری بحران ها و چالش ها را رهبری کرده و هر روز بر عزت نظام و انقلاب افزوده شده است.

کد خبر 2304948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha