۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵

آخرین اخبار از تیم ملی در برزیل؛

تندیس چهارمین حضور در جام جهانی تحویل کی‌روش شد/ فیلمبرداری فیفا از ملی‌پوشان

تندیس چهارمین حضور در جام جهانی تحویل کی‌روش شد/ فیلمبرداری فیفا از ملی‌پوشان

تندیس چهارمین حضور تیم ملی در جام جهانی از سوی نمایندگان فیفا به کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و نماینده فدراسیون فوتبال ایران تقدیم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در زمان برگزاری کلاس آموزشی نمايندگان فیفا به بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی و پیش از آغاز کلاس توجيهی داوری، نمايندگان فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا - تندیس چهارمين حضور تيم ملی ایران در مسابقات جام جهانی را تحويل سرمربی و هوشنگ مقدس نماينده فدراسیون فوتبال ایران کردند.

برپایه این گزارش، تاکنون سه تندیس حضور در جام های جهانی 1976 آرژانتین، 1998 فرانسه و 2006 آلمان در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال قرار داشته و امروز نمايندگان فیفا تندیس حضور در جام جهانی 2014 برزیل را به تیم ملی ایران تحویل دادند.

تهیه فیلم و عکس با مدل‌های مختلف برای جام جهانی از بازیکنان ایران
فدراسیون جهانی فوتبال برای صدور کارت‌های بازی بازیکنان تيم‌های مختلف و همچنين نمایش بازی‌ها برنامه‌های متعددی دارد.

برای صدور کارت و بنا بر اعلام فیفا، مقرر است تا طی طرحی جالب هر فردی برگه‌ای را که در آن شماره کارت، نام و نام خانوادگی و سمتش درج شده، روی سینه خود نگاه دارد تا در زمان صدور کارت و به جهت افزایش دقت بیشتر در صدور کارت‌ها از اين عکس‌ها استفاده شود.

بر همين اساس گروه‌های مختلف عکاسی و فيلمبرداری در محل هتل تيم ملی حضور يافته و ضمن عکاسی در حالت‌های مختلف از بازیکنان تیم ملی، کادر فنی و سرپرستی تيم ملی، در حالت‌های مختلف و يکسان از همه بازیکنان تيم ملی فیلمبرداری کردند تا پيش از شروع مسابقات، تيم‌ها در جام جهانی از طریق گیرنده‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای و اینترنتی به نمايش گذاشته شود.

بر پایه این گزارش، از ميان کادر فنی تيم‌های مختلف تنها از سرمربی هر تيم فیلمبرداری می‌‌شود.

کد خبر 2305204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha