۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶

پرویزی:

امام خميني (ره) همواره ملت را تعيين كننده همه امور مي دانست

امام خميني (ره) همواره ملت را تعيين كننده همه امور مي دانست

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالي گفت: امام خميني (ره) ملت ايران را تعيين كننده همه امور و خود را خادم اين ملت مي دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سيد علي اكبر پرويزي در مراسمی که از سوی بسيجيان استانداري به مناسبت بيست و پنجمين سالگرد ارتحال ملكوتي آن حضرت در سالن شهيد ماژاني استانداری برگزار شد، با تسليت عروج ملكوتي حضرت امام (ره) و قيام پانزده خرداد اظهار داشت: حضرت امام (ره) را در طول حیات پربرکتش بايد به صداقت، شجاعت و اقتدار شناخت.

وی بيانات و رهنمودهای حضرت امام (ره) را براي مسئولين راهگشا و نشان دهنده راه خدمت بي منت به مردم دانست و افزود: يكي از دغدغه هاي حضرت امام (ره) خدمت به مستضعفين بود.

نماینده عالی دولت تصریح کرد: مسئولين بايد تمام توان خود را براي عملي كردن اين دغدغه مهم یعنی خدمت به مردم و مستضعفین در دستور كارخود قرار دهند.

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار نيز در اين نشست گفت: متاسفانه ما هنوز نتوانسته ايم تفكرات و آرمان هاي حضرت امام خميني (ره) را به درستي و به خوبي معرفي و آن را در جامعه اسلامی پياده کنیم.

محمدرحيم نوروزيان افزود: جمع حاضر به عنوان نیروهای بسيجي، در اين رابطه وظيفه و رسالت سنگيني دارند و باید به عنوان بسیجیان استانداری، نمونه اي از سربازان امام(ره) و رهبري را به جامعه معرفي كنند.

وي افزود: باید علاوه بر تشویق افراد به ثبت نام در پايگاههاي بسيج، براساس اعتقاد قلبی امام راحل در راستای ترویج تفكر و فرهنگ بسيجي در جامعه حرکت کنیم.

نوروزیان ادامه داد: حضور باشكوه مردم در همه صحنه هاي انقلاب نشان دهنده تفكر بسيجي است و مي توان با يقين گفت كه اكثر قريب به اتفاق مردم ايران بسيجي هستند؛ بنابراين بزرگداشت ياد، خاطره و تفكرامام(ره) یکی از مهمترین وظایف نیروهای بسیجی است.

کد خبر 2305232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha