۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲

حجت الاسلام سهرابی:

مراسم عزاداری سالگرد ارتحال امام در۸امامزاده خراسان برگزار می شود

مراسم عزاداری سالگرد ارتحال امام در۸امامزاده خراسان برگزار می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی مراسم های عزاداری در هشت امامزاده شاخص این استان برگزار شد.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، مراسم های عزاداری با حضور مردم و مسؤولان، سخنرانی ائمه جمعه و میهمانان کشوری و نیز مداحی و نوحه خوانی مداحان اهل بیت(ع) در هشت امامزاده شاخص شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی برگزار شد.

به گفته وی مهم ترین مراسم عزاداری سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی چهارشنبه شب در محل حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع)، برادر گرامی امام رضا(ع) با حضور و سخنرانی حجت الاسلام اسدالله اسدی، امام جمعه موقت قوچان و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اجرا شد.

حجت الاسلام سهرابی اضافه کرد: همچنین به این مناسبت، علاوه بر حرم برادر گرامی امام رضا(ع) در بجنورد؛ مراسم های عزاداری در هفت امامزاده شاخص استان از جمله امامزاده یحیی(ع) روستای نوده چناران و امامزاده روستای طراقی ترک شهرستان بجنورد، امامزاده حمزه رضا (ع) شیروان و امامزاده جعفر(ع) سیاهدشت فاروج برگزار شد.

به گفته وی علاوه بر این مراسم عزاداری بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)  در شهرستان مانه و سملقان در حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) انصار، در اسفراین در امامزاده جعفر(ع) و در شهرستان های گرمه و جاجرم نیز در حرم مطهر امامزاده فخرالدین(ع) ایور با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی اضافه کرد: مراسم های عزاداری مزبور با حضور جمع کثیری از مردم و مسؤولان و سخنرانی روحانیان دعوت شده و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.

کد خبر 2305265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha