۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۴

رایزنی‌ها نتیجه داد؛

نام یک نماینده مجلس به کاندیداهای ریاست فدراسیون سوارکاری اضافه شد

نام یک نماینده مجلس به کاندیداهای ریاست فدراسیون سوارکاری اضافه شد

در حالی که فدراسیون سوارکاری پیش‌تر فهرست 12 نفره کاندیداهای انتخابات ریاست این فدراسیون را منتشر کرده بود به ناگاه نام یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم به این لیست اضاف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون سوارکاری امروز شنبه فهرست کاندیداهای انتخابات ریاست این فدراسیون را اعلام کرد که این فهرست بر خلاف لیستی که قبلا منتشر شده بود 13 نفره است. این در حالی است که قبلا اعلام شده بود این انتخابات با حضور 12 کاندیدا در روز 20 خردادماه برگزار خواهد شد.

در فهرست تازه اعلام شده نام عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز به چشم می‌آید. در حالی که در فهرست قبلی اعلام شده خبری از نام وی نبود و عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر نیز تاکید کرده بود که اطلاعی از علت حذف نام خود در فهرست کاندیداهای ریاست فدراسیون سوارکاری نداشته و آن را از طریق خادم پیگیری خواهد کرد که به نظر می‌رسد رایزنی‌های وی در این باره به نتیجه رسیده است.

امروز شنبه نیز خبرگزاری مهر گزارشی را در این باره منتشر کرد و به اتفاقات پشت پرده فدراسیون سوارکاری پرداخت که در آن به حذف غیرمنتظره نام این نماینده مجلس و فشارها برای سپردن ریاست این فدراسیون به یک کاندیدای خاص اشاره شده است.

باید دید با ورود عزیزی به عرصه انتخابات چه اتفاقاتی در مجمع فدراسیون سوارکاری رخ خواهد داد و آیا گزینه خاص همچنان شانس اول ریاست به حساب می‌آید؟

کد خبر 2306071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha