۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۵۸

توکل نیا:

مشکلات واحد های صنعتی گیلان بر طرف می شود

مشکلات واحد های صنعتی گیلان بر طرف می شود

رودبار - خبرگزاری مهر: معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بر لزوم رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی استان تاکید کرد و گفت: صنعت نقش مهمی در اشتغال و شکوفایی اقتصادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم توکل نیا ظهر شنبه در حاشیه بازدید مسئولان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی گیلان از شهرک صنعتی لوشان با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی افزود: با تاکید استاندار گیلان در شناخت و جمع بندی مشکلات واحدهای صنعتی و کمک به رفع آنها از این پس دیدارهای مشترک هفتگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی با مدیران و صاحبان صنایع مستقر در شهرک های صنعتی سراسر استان صورت می گیرد.

وی اظهارداشت: علاوه بر پیگیری و رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی در ستاد تسهیل و جلسات هم اندیشی مدیران واحدهای صنعتی با سازمان صنعت، معدن و تجارت این دیدارها به منظور سرعت بخشی در روند رفع مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی استان انجام خواهد شد.

توکل نیا در ادامه با اشاره به شرایط  و سختی های موجود در عرصه تولید گفت: پس از جمع بندی مشکلات و مسایل واحدهای صنعتی در صورتی که مشکل از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی قابل رفع باشد، پیگیری و انجام و در صورت لزوم به استاندار گیلان و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت انعکاس داده خواهد شد.

معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، مدیر برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی و کارشناسان بطور جداگانه با صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی لوشان دیدار و راهکارهای لازم و مشاوره های مورد نیاز در رفع مسائل آنها را ارائه کردند.

استمهال بدهی، معافیت های مالیاتی برای صنایع مستقر در نواحی دور از مرکز استان، درخواست تسهیلات، صدور ضمانت نامه های بانکی، مشکلات وثیقه های بانکی و کمک به بازاریابی و فروش محصولات صنعتی از جمله مهمترین مباحث مطرح شده از سوی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی لوشان بود.

به گزارش مهر، نخستین جلسه از سری جدید جلسات و دیدار با صاحبان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان  با حضور معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت شهرک های صنعتی در شهرک صنعتی لوشان برگزار شد.

کد خبر 2306073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha