۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۲۵

داورزنی بعد از پیروزی برابر برزیل؛

والیبال روزهای بهتری پیش‌رو دارد/ هدف‌مان رفتن روی سکو در المپیک است

والیبال روزهای بهتری پیش‌رو دارد/ هدف‌مان رفتن روی سکو در المپیک است

رئیس فدراسیون والیبال ایران با ابراز امیدواری از اینکه روند موفقیت‌های تیم ملی ادامه پیدا کند، گفت: والیبال ایران روزهای بهتری را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر برزیل در هفته سوم رقابتهای لیگ جهانی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: انصافا بازیکنان ایران برای سربلندی مردم تلاش زیادی را انجام دادند

وی افزود: در روزهای اخیر، مردم به خاطر تغییری که در کادرفنی صورت گرفته بود، وسواس زیادی داشتند و نگران این بودند که روند صعودی ما ادامه پیدا نکند اما این موفقیت نشان داد مسیر صعودی‌مان درست است و ان‌شاء‌الله در ایران، این روند را ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران همچنین یادآور شد: هنوز چیزی تمام نشده است زیرا ما در خاک خود باید مقابل برزیل، ایتالیا و لهستان بازی کنیم. این را هم بگویم که ما مسابقات قهرمانی جهان را در ماه‌های آینده پیش‌رو داریم. افق بعدی‌مان موفقیت در المپیک و قرار گرفتن روی سکو در آن مسابقات است.

داورزنی همچنین با تشکر از ملی‌پوشان والیبال، به آنها خسته نباشید گفت و افزود: شناخت و تجربه کواچ بیشتری پیدا می‌کند. من امیدوارم این روند ادامه پیدا کرده و والیبال ایران روزهای بهتری را پیش رو خواهد داشت.

 

کد خبر 2306408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha