۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۷:۴۹

تیم ملی کاراته دانشجویان در انتظار روادید سفر به مسابقات جهانی

تیم ملی کاراته دانشجویان در انتظار روادید سفر به مسابقات جهانی

اعضای تیم ملی کاراته دانشجویان در صورت اخذ روادید هفته آینده به مسابقات قهرمانی جهان در مونته نگرو اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی دانشجویان جهان 28 خرداد تا یک تیرماه در مونته نگرو برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان با ترکیبی کامل در این رقابتها به میدان خواهد رفت. در حالی که طی روزهای گذشته شایعه لغو سفر این تیم به مونته نگرو شنیده می شد، روز گذشته اعضای این تیم به دلیل نبود سفارت این کشور در تهران، به  سفارت صربستان رفته و برای اخذ روادید اقدام کردند. قرار است تا اوایل هفته آینده روداید کاراته کاها صادر شود.
 
دانشجویان کاراته کا این روزها تمرینات خود را در اردوی تیم ملی زیر نظر هروی و روحانی دنبال می کنند و قرار است پس از اخذ روادید راهی محل برگزاری رقابتهای جهانی شوند. از بین نفرات حاضر در اردوی تیم ملی کاراته، کاراته کاهایی که به رقابتهای جهانی نمی روند، راهی مسابقات کاراته وان اندونزی خواهند شد. 
 
فرید حقیقی در کاتای انفرادی، یوسف زرین نعل، بهروز حسینی نسب و اسماعیل نخعی در ترکیب کاتای تیمی، امیرمهدیزاده، سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده در کومیته انفرادی علی فداکار، بهمن عسگری و سامان حیدری هم در کومیته تیمی در رقابتهای جهانی دانشجویان به روی تاتامی می روند. 
 
 
کد خبر 2307314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha