۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۰:۲۲

هروی در گفتگو با مهر:

مسابقات کاراته دانشجویان محک خوبی برای ملی پوشان است

مسابقات کاراته دانشجویان محک خوبی برای ملی پوشان است

مربی تیم ملی کاراته گفت: ترکیب تیم منتخب دانشجویان با حضور ملی پوشان حاضر در اردو بسته شد و حضور در مسابقات جهانی می تواند برای این نفرات یک میدان خوب تدارکاتی و محک جدی باشد.

شهرام هروی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق گفت: رقابتهای انتخابی دانشجویان در سطح فنی خوبی برگزار شد و اردونشینان تیم ملی هم که تمرینات خود را برای حضور در بازیهای آسیایی آغاز کرده اند در این مسابقات شرکت کرده و موفق شدند به ترکیب این تیم راه پیدا کنند. فکر می کنم تیم خوبی برای حضور در مسابقات دانشجویان انتخاب شد و این نفرات چون از اردونشینان هستند می توانند در اردوی تیم ملی تمرینات را ادامه داده و برای حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان آماده شوند. همین موضوع باعث می شود تا روند آماده سازی نفرات خود را زیر نظر داشته باشیم.
 
مربی تیم ملی کاراته در خصوص اعزام این تیم به مسابقات جهانی گفت: در راه آماده سازی تیم ملی همین مسابقات دانشجویان جهان می تواند یک میدان بسیار خوب برای ملی پوشان ما باشد. البته در تلاش هستیم سایر نفراتی که در اردو هستند را نیز به مسابقات کاراته وان در اندونزی اعزام کنیم تا آنها نیز یک میدان خوب را تجربه کنند. مسابقات اندونزی تقریبا همزمان با رقابتهای جهانی دانشجویان است و این می تواند بهترین موقعیت برای محک خوردن همه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی باشد. 
 
هروی در مورد آسیب دیدگی پورشیب گفت: این کاراته کای خوب در جریان همین مسابقات انتخابی دانشجویان از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد که تا فردا استراحت داشت تا پس از گچ گرفتن به تمرینات باز گردد. البته  تا زمان مسابقات دانشجویان  جهان زمان زیادی داریم و او می تواند بدون مشکل برای حضور در این مسابقات آماده شود. 
 
وی در پایان گفت: مرحله دوم تمرینات تیم ملی عصر پنجشنبه به اتمام رسید و اردونشینان تا روز یکشنبه استراحت خواهند داشت و تمرینات از روز دوشنبه در محل آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد. آکادمی امکانات خوبی دارد و همه اردونشینان و کادر فنی از وضعیت جدید راضی بوده و کار آماده سازی به جدیت تمام در حال پیگیری است.
کد خبر 2288078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha