۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۱۲

احمدی:

اهتزاز پرچم ایران افتخارآمیزترین لحظه برای ورزشکاران و مردم است

اهتزاز پرچم ایران افتخارآمیزترین لحظه برای ورزشکاران و مردم است

ارومیه - خبرگزاری مهر: نایب رئیس ستاد برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته ارومیه گفت: اهتزاز پرچم ایران اسلامی افتخارآمیزترین لحظه برای ورزشکاران و مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، قربان احمدی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از روند فعالیت سایت تخصصی و رسمی سه زبانه مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات اظهار داشت: رسانه ها نقش آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی را برعهده دارند و بی شک هیچ چیز نمی تواند زحمات بی دریغ خبرنگاران را جبران کند.

وی افزود: راه اندازی سایت سه زبانه مسابقات در مدتی اندک حرکتی بزرگ بود که واقعا جای تحسین دارد و می تواند نقش برجسته ای در روند اطلاع رسانی اخبار مسابقات داشته باشد.

نائب رئیس در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم میزبان شایسته ای برای میهمانان و ورزشکاران باشیم و به جهان ثابت کنیم ایران مهد تمدن دنیاست.

60 خبرنگار مسابقات بین المللی کاراته ارومیه را پوشش خبری می دهند

دبیر کمیته اطلاع رسانی و رسانه پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته ارومیه گفت: بیش از 60 خبرنگار و عکاس رسانه های مختلف ملی، استانی و محلی در راستای پوشش خبری این مسابقات در تکاپو هستند.

سجاد خوبدل نیز در این نشست با بیان اینکه پنجمین دوره این مسابقات با حضور شش تیم خارجی و بیش از 20 تیم منتخب استانها سراسر کشور از صبح امروز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شده است افزود: در این راستا سایت تخصصی پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته ارومیه به زبان های مختلف راه اندازی شده است.

وی افزود: این پایگاه تخصصی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در امر اطلاع رسانی مسابقات فعال می شود و مخاطبان این سایت می توانند از آخرین اخبار، تصاویر و فیلم های مربوط به پنجمین دوره مسابقت بین المللی کاراته بهره مند شوند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: این سایت همزمان با آغاز مسابقات به طور رسمی توسط مسوولان در محل برگزاری مسابقات افتتاح و رونمایی شد و خبرنگارن حاضر در این مسابقات با تب و تاب خاصی در تهیه اخبار و اطلاعات این مسابقات تلاش می کنند.

وی گفت: ارومیه محل برگزاری رویدادهای مهم ورزشی در سطح آسیایی و بین المللی است چرا که برگزاری مسابقات والیبال کاپ آسیا، مسابقات والیبال دانش آموزی آسیا، تورنمنت بین المللی والیبال (جام دولت)، مسابقات والیبال جوانان آسیا و چندین رویداد مهم ورزشی دیگر هم اکنون نام ارومیه را بر سر زبان ها انداخته است.

پنجمین دوره مسابقات بین المللی ارومیه با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه گشایش یافته و طی روزهای 18 و 19 اردیبهشت در حال برگزاری است.

در این مسابقات تیمهایی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق، تیم ملی ایران و تیم های کاراته منتخب استانهای کشور حضور دارند.

بیش از 600 ورزشکار، عوامل اجرایی، مربی، سرپرست و داور به مدت دو روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه در این پیکارها حضور دارند.

از صبح امروز مبارزه رده های سنی نونهالان و خردسالان و نوجوانان در اوزان مختلف در سه تاتامی A - B و C آغاز شده و پس از آن از بعد از ظهر امروز مبارزات رده سنی بزرگسالان و جوانان آغاز می شود.

30 داور ارشد داخلی و 10 داور خارجی حضور دارند و امر قضاوت این دوره از رقابتها را بر عهده گرفته اند.

 

 

کد خبر 2287890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha