۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳

مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه آغاز شد/ همدردی علیرضا سمندر با جامعه کاراته کره جنوبی

مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه آغاز شد/ همدردی علیرضا سمندر با جامعه کاراته کره جنوبی

ارومیه - خبرگزاری مهر: پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته ارومیه - ایران در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه با حضور مسئولان و ورزشکاران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمين دوره مسابقات بین‌المللی كاراته دقایقی قبل با حضور 600 ورزشکار، کادر فنی و سرپرستی و عوامل اجرایی در محل مجموعه ورزشی شش هزار نفري الغدير اروميه آغاز بکار کرد.

در اين مسابقات تيم هايي از كشورهاي كره جنوبي، هنگ كنگ، تركیه، جمهوري آذربايجان، ارمنستان، عراق و جمهوري نخجوان و همچنين تيم هاي كاراته منتخب استان هاي سراسر  كشور حضور دارند.

از صبح امروز مبارزه رده های سنی نونهالان و خردسالان و نوجوانان در اوزان مختلف در سه تاتامی A - B و C آغاز شده و پس از آن از بعد از ظهر امروز مبارزات رده سنی بزرگسالان و جوانان آغاز می شود.

در این مسابقات 30 داور ارشد داخلی و 10 داور خارجی حضور دارند و امر قضاوت این دوره از رقابتها را بر عهده گرفته اند که حضور رافائل اورتگا عضو ارشد کمیته دوران فدراسیون جهانی در این مسابقات جلوه خاصی به این دوره از مسابقات داده است و مسوولیت فنی این مسابقات بر عهده شخص اروتگا است.

ابراز همدردی سمندر با جامعه کاراته کره جنوبی

 رئیس فدراسیون کاراته بمناسبت برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته ارومیه پیامی صادر کرد.

در متن پیام علیرضا سمندر آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

ضمن عرض سلام و خوش آمدگویی، فرصت را مغتنم شمرده و به تمامی دوستان عزیز کاراته کا، میهمانان گرامی، اساتید و پیشکسوتان عزیز، داوران و مربیان و قهرمانان پرتلاش و تمامی دست اندرکاران پرتلاش این مسابقات و همچنین طرفداران ارجمند هنر رزمی کاراته به خاطر حضورشان در پنجمین دروه رقابت های بین المللی کاراته در ارومیه خیرمقدم عرض می نمایم.

همچنین به نمایندگی ازطرف جامعه کاراته ایران، مراتب تاسف و تاثر عمیق خود و جامعه کاراته ایران را در خصوص حادثه دلخراش غرق شدن کشتی مسافر بری کره جنوبی را که منجر به جان باختن تعدادی از شهروندان از جمله نوجوانان و جوانان دانش آموز کره جنوبی شد به ملت کره جنوبی خصوصاً جامعه کاراته کره جنوبی و تیم کاراته کره جنوبی حاضر در این مسابقات ابراز می دارم و از خدامند متعال برای خانواده قربانیان این حادثه دلخراش صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که پنجمین دوره مسابقات بین المللی بتسر مناسبی برای شکوفایی استعدادها، تحکیم دوستی و فضایی برای تعمیق غنای فرهنگی و فنی کاراته خواهد بود و با همین نیت نیز این دوره از مسابقات بین المللی را برگزار کرده است.لذا امیدوارم که تمامی دوستان عزیز حاضر در این مسابقات با خاطره ای خوش این مسابقات را پشت سر بگذارند.همچنین جا دارد از تمامی تلاش و اهتمام و کوشش دست اندرکاران برگزاری این مسابقات خصوصاً جناب آقای سعادت استاندار محبوب و محترم استان آذربایجان غربی و همچنین مدیران استانی، اداره کل محترم ورزش و جوانان آذربایجان غربی، هیات کاراته استان و تمامی عزیزانی که در راه برگزاری این مسابقات تلاش می کنند، تشکر می کنم و امیدوارم سال آینده شاهد حضور بیش از پیش کشورهای جهان در این مسابقات باشیم.

کد خبر 2287543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha