۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۷

ادعای جالب سرمربی ترینیداد و توباگو؛

ایران می‌تواند آرژانتین را ببرد/ تیم شما از بعد فیزیکی بسیار قوی است

ایران می‌تواند آرژانتین را ببرد/ تیم شما از بعد فیزیکی بسیار قوی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو اعلام کرد بازیکنان تیم ایران برابر تیم ما بسیار عالی بازی کردند و با این عملکرد حتی می‌توانند مقابل آرازنتین پیروز هم باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، استفن هارت درباره شکست تیمش برابر تیم ملی ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ایران بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. بخصوص اینکه بازیکنان روی توپ‌های مستقیم و روی هوا طبق برنامه‌ای که سرمربی این تیم داده بود، بازی خود را به اجرا گذاشتند و شاهد رقابت بودیم.

وی در خصوص اینکه شاگردانش چند روز پیش با آرژانتین بازی کرده و امروز نیز مقابل ایران به میدان رفتند و اینکه چه ارزیابی از تیم ایران دارد، افزود: بازی با آرژانتین و ایران دو سبک کاملا متفاوت فوتبال است. آرژانتین تیمی با سرعت و عکس‌العمل بالا است. اما معتقدم از بعد دفاعی در شرایط خوبی قرار ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو در ادامه تاکید کرد: باز هم می‌گویم دیدار برابر این دو تیم، دو سبک کاملا مختلف فوتبال است و با يکدیگر تفاوت بالایی دارند. البته تیم ملی ایران از لحاظ فیزیکی بسیار قوی بوده و بازیکنان کاملا آماده هستند و قطعا به خوبی روی بعد فیزیکی و جسمانی آنها به‌خوبی کار شده است.

هارت همچنین گفت: بازیکنان تیم ایران برابر تیم ما بسیار عالی بازی کردند و با این بازی حتی می‌توانند مقابل آرازنتین پیروز هم باشند. البته من برای شما در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.
 

کد خبر 2307927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha