۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

کشی: می‌توانیم با موفقیت برابر آرژانتین صعود کنیم/ به پسرانم افتخار می‌کنم

کشی: می‌توانیم با موفقیت برابر آرژانتین صعود کنیم/ به پسرانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم ملی نیجریه ابراز امیدواری کرد که با تکیه به کار تیمی، بتوانند آرژانتین را شکست دهند و به مرحله بعد مسابقات راه یابند.

به گزارش خبرگزاری به نقل از سایت OsunDefender نیجریه، پس از پیروزی تیم ملی این کشور مقابل بوسنی، استفان کشی سرمربی در حالی که شدیداً هیجان زده بود، خطاب به هم میهنان خود گفت: "همواره صبور باشید. تا مسابقات ادامه دارد، هیچ تیمی را دست کم نگیرید."

این سایت نیجریه‎ای بازی با ایران را دشوار توصیف کرد و افزود: "اما آنها تا زمانی که به دردسر افتادن آرژانتین را مقابل ایران ندیدند، متوجه شدت مساله نشده بودند."

کشی در ادامه این گفتگو افزود: "من به پسران‎مان افتخار می‎کنم. آنها مقابل بوسنی خوب ظاهر شدند. فردا با آرژانتین بازی می‎کنیم و هر چه در توان داریم، به نمایش خواهیم گذاشت. آنها خوبند و بازیکنان خوبی دارند. تکیه ما بر کار تیمی است. کار تیمی باعث موفقیت‎مان خواهد شد."

درباره ترکیب نیجریه گمانه زنی‎هایی مبنی بر بازگشت ویکتور موزه و نیمکت نشینی اوسازه اودونگی شنیده می‎شود. گل اوسازه باعث پیروزی آنها مقابل بوسنی شده بود.

کشی در پایان گفت: "همه چیز به کار تیمی ربط دارد. اعتقاد دارم بازی خوبی مقابل آرژانتین انجام خواهیم داد. امید به صعود و ادامه دادنِ راه داریم. من همواره نیجریه‎ها را دعوت به صبر می‎کنم. اینکه پس از مسابقه با ایران ما را حذف شده می‎دانستند، ناراحت کننده است. امیدوار باشیم که دوباره روز چهارشنبه اوضاع خوب باشد."

کد خبر 2318504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha