۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۳

نوری در گفتگو با مهر:

جدایی از پرسپولیس برایم سنگین بود/ واکنش به پیشنهاد باشگاه استقلال

جدایی از پرسپولیس برایم سنگین بود/ واکنش به پیشنهاد باشگاه استقلال

هافبک فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید انتظار نداشته در فهرست مازاد این تیم قرار بگیرد و جدایی از جمع سرخپوشان برایش سنگین است. وی همچنین در واکنش به پیشنهاد باشگاه استقلال و احتمال حضورش در این تیم، می‌گوید به زودی تیم فصل آینده‌اش را مشخص می‌کند.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس و انتخاب تیم فصل آینده‌اش اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس ما را نخواست. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم ولی گویا در فهرست بازیکنان مورد نظر دایی نبودم. حتی به من پیامک نزدند که به تمرین بروم.

وی با بیان اینکه حتی دو، سه روز هم برای پرسپولیس صبر کرده بود، گفت: وقتی دیدم از طرف باشگاه با من تماس نمی‌گیرند، با علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه صحبت کردم. رحیمی به من گفت بعد از صحبت با دایی خبرم می‌کند. شب گذشته (دوشنبه شب) بود که رحیمی گفت در فهرست دایی قرار ندارم.

هافبک پیشین پرسپولیس با تاکید بر اینکه از دست علی دایی ناراحت نیست، یادآور شد: من دوست داشتم در پرسپولیس بمانم. فصل قبل قراردادم را دو ساله بسته بودم تا این فصل هم در پرسپولیس باشم. با این حال دوست ندارم آویزان کسی باشم و برای ماندن در پرسپولیس به دست و پای دیگران بیفتم.

نوری ادامه داد: انتظار نداشتم که پرسپولیس مرا نخواهد. من حتی به کاپیتانی در پرسپولیس هم رسیدم و به همین خاطر نبودن در این تیم برایم سنگین است.

وی مذاکره‌اش با باشگاه استقلال و احتمال حضورش در این تیم در فصل آینده را تایید و تکذیب نکرد و گفت: راجع به آینده صحبت نمی‌کنم. تلاشم را می‌کنم تا بهترین تصمیم را برای فصل بعد بگیرم. می‌خواهم دوباره جایگاهم را در تیم ملی به دست بیاورم و به همه نشان بدهم که حضور در جام جهانی حق من بوده است که به خاطر پرسپولیس آنرا از دست دادم.

هافبک پیشین پرسپولیس در پایان درباره اینکه گفته می‌شود در صورت توافق مالی، استقلالی خواهد شد، گفت: من تا شب گذشته بازیکن پرسپولیس بودم. از امروز به بعد بازیکن آزادم و یک تصمیم خوب خواهم گرفت.

کد خبر 2308570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha