۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۵۲

امید ابراهیمی:

امیدوارم در استقلال پیشرفت کنم/ به قلعه‌نویی علاقمندم

امیدوارم در استقلال پیشرفت کنم/ به قلعه‌نویی علاقمندم

هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان بعد از معارفه رسمی در باشگاه استقلال گفت: من به باشگاه بزرگی آمده ام و امیدوارم که در اینجا پیشرفت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، امید ابراهیمی که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در باشگاه استقلال به طور رسمی معرفی شده بود در جمع خبرنگاران بیان کرد: من به باشگاه بزرگی آمده‌ام و خوشحالم که به من اعتماد شده است. این را بگویم که من به قلعه‌نویی علاقه دارم و از قبل باشگاه استقلال را دوست داشتم. امیدوارم که در اینجا پیشرفت کرده و تجربیات جدیدی را کسب کنم.

وی افزود: امیدوارم که با کمک همه و به خصوص مدیرعامل جدید و سرمربی تیم سال خوبی را داشته باشیم و بتوانیم انتظارات هوادران را برآورده کنیم.

هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا اختلافش با باشگاه سپاهان و کرانچار باعث شد از جمع زردپوشان جدا شود؟، گفت: من اختلافی با هیچ کس اختلافی ندارم. نه با باشگاه مشکل داشتم و نه با کرانچار. حتی سپاهان تا لحظه آخر اصرار داشت که در این تیم بمانم ولی من تصمیم خودم را گرفته بودم. من از تیم‌های دیگر مثل پرسپولیس و فولاد هم پیشنهاد داشتم ولی خواستم به استقالل بیایم.

ابراهیمی درباره رقابت خود با تیموریان در این تیم بیان کرد: من با فکر این که بازیکن فیکس باشم به استقلال نیامده‌ام. هر کس به اندازه تلاش و کوشش خود می‌تواند در ترکیب قرار گیرد. من به همه احترام می‌گذارم و تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در خصوص شماره پیراهن خود در استقلال گفت: هنوز مشخص نیست و باید دید که چه شماره‌ای خالی مانده است.

هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان درباره این که آیا بحث مالی در پیوستن او به استقلال مطرح بوده یا نه، گفت: همه چیز پول نمی‌شود. مسایل مالی برایم مهم نیست و جایی را انتخاب کرده‌ام که پیشرفت کنم.

کد خبر 2308681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha