۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۱۴

یوسفی خبر داد؛

اعزام هاکی باز و مربی استان مرکزی به مسابقات آسیایی چین تایپه

اعزام هاکی باز و مربی استان مرکزی به مسابقات آسیایی چین تایپه

اراک-خبرگزاری مهر: دبیر هیئت هاکی استان مرکزی از اعزام یک بازیکن و مربی این استان در مسابقات آسیایی چین تایپه خبر داد.

ابوالفضل یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: «علیرضا چزانی» به عنوان بازیکن اصلی در اردوی تیم ملی هاکی سالن جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور دارند.

وی ادامه داد: «ابوالفضل یوسفی» به عنوان مربی و «مسعود نظری» به عنوان فیزیوتراپ از استان مرکزی تیم ملی هاکی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می کنند.

مربی تیم ملی هاکی سالن با بیان اینکه مسابقات آسیایی هاکی سالن انتخابی جام جهانی آلمان است، ادامه داد: این مسابقات با حضور هفت تیم در چین تایپه برگزار می شود.

یوسفی با اشاره به حضور چهار بازیکن استان مرکزی در اردوهای تیم ملی هاکی سالن کشور، افزود: از این تعداد تنها یک بازیکن تیم ملی هاکی سالن را در مسابقات آسیایی همراهی می کند.

وی اضافه کرد: تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی 24 خرداد تا دوم تیر ماه در چین تایپه با حریفان خود مصاف می کند.

امید به اعزام تیم ملی هاکی چمن به بازیهای آسیایی

دبیر هیئت هاکی استان مرکزی با اشاره به حضور فعال استان مرکزی با چهار بازیکن در تیم ملی هاکی چمن کشور، افزود: این تیم طی یکسال گذشته با تلاش فراوان و با وجود امکانات محدود کشور در بخش چمن توانست سهمیه حضور در بازیهای آسیایی اینچوان کره را کسب کند.

یوسفی با تاکید بر اینکه این تیم برای نخستین بار سهیمه بازیهای آسیایی را کسب کرد، گفت: در سال های گذشته تیم ملی هاکی چمن با حضور در مسابقات و ضعف هایی که داشت موفقیتی کسب نکرد.

وی با بیان اینکه هنوز اعزام تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی 2014 چین تایپه قطعی نیست، ابراز امیدواری کرد: با توجه به تلاش های بازیکنان این تیم طی یکسال گذشته، تمهیدات لازم برای حضور این ورزشکاران در مسابقات مذکور فراهم شود.

مربی بدنساز تیم ملی هاکی چمن با بیان اینکه عدم حضور این تیم در مسابقات آسیایی امید جوانان پرتلاش کشور را ناامید می کند، تصریح کرد: حضور در مسابقات ورزشی نه تنها انرژی آنان برای تلاش مضاعف در مسابقات سال های بعد تامین می کند، بلکه تجربیات بسیاری را کسب خواهند کرد.

یوسفی ادامه داد: با توجه به اینکه برای نخستین بار تیم ملی هاکی چمن به مسابقات آسیایی راه یافته است، پشتیبانی و تلاش برای حضور آنان در این مسابقات زمینه موفقیت های بعدی آنان خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از ورزش ها که سهمیه این بازی ها را دارند حضورشان قطعی نیست، تصریح کرد: گرفتن سهیمه این رقابت ها کار دشواری بوده و اعزام همه تیم های ورزشی که سهمیه حضور در این مسابقات را دارند، نشان توجه به تلاش های ورزشکاران و جوانان ایران اسلامی است.

کد خبر 2308624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha