۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸

مسابقات تکواندو گزینشی المپیک؛

یوسف کرمی به کره‌جنوبی نمی‌رود

یوسف کرمی به کره‌جنوبی نمی‌رود

سرگروه تیم ملی تکواندو ایران در مسابقات گزینشی المپیک و تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی این تیم را همراهی نخواهد کرد. 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو حضور در دو تورنمنت بین‌المللی را پیش رو دارد. رقابتهای جایزه بزرگ چین که از سری مسابقات کسب امتیاز برای ورود به المپیک 2016 است و رقابتهای بین‌المللی کره‌جنوبی که اواسط تیرماه در فاصله کمتر از 10 روز برگزار خواهد شد.

در این بین غیبت سرگروه تیم ملی در این دو رویداد مهم سئوال برانگیز بود. یوسف کرمی که در سه رویداد هلند، آلمان و مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت و روند روبه رشدی داشت.

یوسف کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: هر زمان که در اردوی تیم ملی حضور داشته‌ام، تابع کادر فنی بوده و طبق نطر مربیان تمرین کرده و در مسابقات مختلف تیم ملی را همراهی کرده‌ام.

وی افزود: من در سه تورنمنت مهم طی ماه‌های اخیر همراه تیم ملی بودم و به لحاظ بدنی خسته‌ام و پس از مشورت با کادر فنی قرار شد مدتی استراحت کنم. البته در اردوهای تیم ملی همراه با سایر اردونشینان در تمرینات حاضر هستم.

سرگروه تیم ملی در مورد سفر به مجارستان تاکید کرد: به درخواست این کشور و هماهنگی با فدراسیون جهانی یک کمپ تمرینی با حضور بیش از 200 تکواندوکار برگزار خواهد شد که از بنده نیز دعوت شد، به عنوان مدرس برای تدریس شیوه‌های مبارزه، امتیازگیری و دفاع در حمله در این کمپ که فکر می‌کنم، به مدت 10 روز طول خواهد کشید، شرکت کنم.

کرمی در پایان گفت: همانطور که گفتم همیشه تابع کادر فنی بوده‌ام، من به چین نمی‌روم ولی اگر کادر فنی صلاح بداند به مسابقات کره‌جنوبی بروم همراه این تیم خواهم بود. ولی اگر به کره نرفتم برای مسابقات مهمتر بعدی آماده خواهم شد.

کد خبر 2309089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha