۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۳۱

با حضور در اداره کل اطلاعات /

استاندار خراسان شمالی از تلاشهای سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کرد

استاندار خراسان شمالی از تلاشهای سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی با حضور در اداره کل اطلاعات این استان از تلاشهای سربازان گمنام امام زمان(عج) تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی اکبر پرویزی با حضور در اداره کل اطلاعات خراسان شمالی ضمن دیدار با مدیرکل و معاونین این اداره از تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی و میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) و هفته سرباز گمنام را به آنان تبریک گفت.

وی با بیان اینکه تلاشها و زحمات کارکنان اداره کل اطلاعات استان که شبانه روز برای تقویت امنیت در جامعه تلاش می کنند قابل تقدیر است اظهار داشت: نگاه ما به اعضای شورای تامین استان این است که تعامل و همکاری بین بخشی و بین سازمانی باعث موفقیت و پیشرفت سریع تر کارها خواهد شد.

در این دیدار مدیرکل اطلاعات خراسان شمالی نیز ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و هفته سرباز گمنام، با اشاره به سیاست ها و رویکردهای وزارت اطلاعات گفت: رعایت شرع، قانون و اخلاق در همه امور یکی از تاکیدات وزیر محترم اطلاعات است.

وی تصریح کرد: سیاست ها و رویکردهای وزارت اطلاعات که هم اکنون در حال اجراست، بر اساس دستورات مقام معظم رهبری، سیاست های ریاست محترم جمهوری و وزیر محترم اطلاعات برنامه ریزی و اولویت بندی شده است.

برپایه این خبر، در این دیدار محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز حضور داشت.

کد خبر 2309852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha