۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷

150 برنامه همزمان با دهه مهدویت در خراسان شمالی برگزار می شود

150 برنامه همزمان با دهه مهدویت در خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئيس بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود(عج) در خراسان شمالي گفت: همزمان با دهه مهدویت بیش از 150 عنوان برنامه در این استان برگزار می شود.

شیرالله عصمتی در گفتگو با خبرنگار مهر ويژه برنامه هاي دهه مهدويت و نيمه شعبان در خراسان شمالي را اعلام کرد.

وی گفت: در دهه مهدویت امسال 150 برنامه در نظر گرفته شده است که اين برنامه‌ها با حضور اساتيد و کارشناسان بنياد مهدويت قم، در این استان برگزار مي شود.

عصمتی افزود: بر این اساس پنجشنبه شب حجت‌الاسلام علی صدوقی از کارشناسان تربیتی مرکز تخصصی مهدویت قم در مسجد انقلاب بجنورد به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) سخنرانی خواهند داشت و برنامه مولودی خوانی نیز برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری یک مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز به کسانی که نام آنها " مهدی" است اشاره کرد و گفت: این برنامه ها نیز پنجشنبه شب در مسجد انقلاب برگزار می شود.

عصمتي آشنایی با معارف مهدویت را از اهداف اصلی برگزاري اين برنامه ها عنوان کرد و افزود: این برنامه ها به منظور مشارکت عموم مردم برنامه ريزي شده و مکان برگزاري جشن ها نیز در فضاهاي باز دیده شده است.

وي همچنین از برگزاری مراسم جشن وسرور و مولودی خوانی در مراکز شهربازي، پارک تفریحی بش قارداش، پارک شهر و پارک گردشگری باباامان بجنورد همزمان با نیمه شعبان خبر داد.

رئيس بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود(عج) در خراسان شمالی در ادامه بااشاره به فعالیت های این بنیاد در استان افزود: تاکنون سه کلاس تربيت مربي با حضور 150 نفر زن و مرد و با حضوراساتيدی از مرکز تخصصي قم در این بنیاد برگزار شده است.

عصمتی با اشاره به کلاس هاي تکميلي گفت: 800 نفر به شکل حضوري و 900 نفر به شکل غير حضوري در اين کلاس ها شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی در سال 1386 در این استان راه اندازی و هم اکنون 150 نفر مربی دارد.

کد خبر 2310011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha