۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۰۳

در آستانه میلاد حضرت مهدی(عج)/

ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خراسان شمالی بیانیه داد

ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خراسان شمالی بیانیه داد

بجنورد – خبرگزاری مهر: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خراسان شمالی در آستانه میلاد حضرت مهدی(عج)، منجی عالم بشریت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: زاد روز بزرگ منجی عالم بشریت و برافرازنده پرچم حق و عدالت حضرت مهدی( عج) بشارتی روج پرور برای همه عاشقان و شیفتگان مکتب اوست.

این بیانیه می افزاید: در جهانی که شور و شر از در و دیوارش می بارد و همه از ظلم و جور و ستم خسته شده اند و رهبر و راهنمایی می جویند، انتظار و امید ظهروش نوید بخش امن و امان و صلح و عدالت است، همه – هریک به نحوی- در انتظار آن نظات دهنده بزرگ بسر می برند و یاد او مایه آرامش دل ها و زدودن زنگار یاس و نومیدی و حرکت به سوی خود سازی و فراهم ساختن زمینه ظهور اوست.

ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خراسان شمالی در ادامه این بیانیه آورده است: اضافه براین ایام پربرکت ولادتش وسیله موثری برای آمادگی جهت برگزار کردن هرچه بهتر مراسم صیام ماه مبارک رمضان، ماه و خیر و برکت، ماه تصفیه جسم و روح و ماه پاکی و قداست و قرب به خداست.

در این بیانیه با بیان اینکه اکنون ما منتظران مقدم مبارکش مکلف هستیم تا با تمان توان کوشش کنیم تا قانون عدل الهی را در این کشور ولی عصر تعالی فر جه الشریف حاکم نموده و از تفرق و نفاق بپرهیزیم، تصریح شده است: باید با در نظر گرفتن رضای الهی و با صلح و صفا و برادری و برابری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کوشا بوده و حق تعالی را در همه احوال حاضر و ناظر بدانیم و از دستورات اسلامی تخلف نکنیم.

این بیانیه می افزاید: منتظران، عاشقان و دلباختگان یوسف فاطمه علیها السلام باید ضمن پاسداری از خویشتن خویش در مقابل هجمه های ضد اخلاقی دشمنان اسلام، زمینه و انگیزه ای را در خویش ایجاد کنند که بتوانند ضمن برخورد قاطع با ترفندهای آلوده استکبار جهانی، زمینه اصلاح و ارتقای جامعه و بستر مناسب ظهور منجی عالم امکان را فراهم نمایند و جامعه، بهار اخلاق و تربیت را در زیر پرچم حکومت مهدوی تجربه کند.

در پایان این بیانیه آمده است: بر همه اصناف فرهنگی اعم از دانشمندان، اساتیدحوزه و دانشگاه، نویسندگان، هنرمندان واجب است که در آثار مکتوب و غیر مکتوب خویش، زمینه گرامیداشت این روز طوری فراهم شود تا مخاطبان بتوانند در فضایی توام با نشاط و شادابی، ضمن ارتقای معرفت خویش نسبت به امام زمان(عج) زمینه خوشنودی آن عزیز را فراهم و با گرامیداشت تولد مولود این روز، همگی به تولد دوباره ای در راستای سعادت و رستگاری دست یابند.

 

کد خبر 2309767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha