۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۹:۱۸

در بیانیه مشترک قائم مقام نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی؛

مردم به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت شدند

 مردم  به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت شدند

بجنورد- قائم مقام نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی با صدور بیانیه ای مشترک از اقشارمختلف مردم استان برای شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، در این بیانیه آمده است: روز قدس، روز جهانی استقامت و ایستادگی، روز جهانی پایداری حق در برابر باطل و روز مقابله با زور و زر و تزویر است. این بیانیه می افزاید: امروز جهان اسلام بیدار است و دشمن بر خود می‌لرزد و ابر قدرت‌ها از ندای بلند پیروزی، از بیداری مظلومان و مستضعفان و از تحقق پیروزی خون بر شمشیر به هراس افتاده‌اند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: حماسه این روز یادآور فریاد رعد آسای امام راحل است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه در کشورهای اسلامی طنین افکن شد و مسیر مبارزه بی امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

این بیانیه می افزاید: امروز وظیفه  جهان اسلام و همه ملت‌های آزادیخواه حمایت از مقاومت فلسطین در نبردی نابرابر علیه  نژادپرستی رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: مردم ولایتمدار خراسان شمالی ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای، با حضور آگاهانه و گسترده همراه با سیل خروشان مردم روزه دار و آزاده در سراسر جهان فریاد برائت خویش را از آمریکای جهانخوار و متجاوزان پلید و اشغالگران قدس اعلام می دارند و با وحدت و همدلی با حماسه سازان مظلوم فلسطین تا آزاد سازی کامل سرزمین های اشغالی از دست اسرائیل غاصب هم پیمان خواهند شد.

کد خبر 2854622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha