۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸

با صدور بیانیه ای/

آموزش و پرورش خراسان شمالی جنایات اسراییل در غزه را محکوم کرد

آموزش و پرورش خراسان شمالی جنایات اسراییل در غزه را محکوم کرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در غزه، بر ادامه راه مقاومت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در بیانیه ای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مردم مسلمان و بی گناه فلسطینی را به شدت محکوم کرده است.

در این بیانیه آمده است: تراژدی غمناک انسانیت و حقوق بشر در سرزمین فلسطینی غزه، همچنان ادامه دارد، کشته شدن کودکان و کشته و زخمی شدن صدها فلسطینی به جرم دفاع از سرزمین شان و ویران کردن منازل مسکونی شهروندان در حملات هوایی، تنها گوشه ای از جنایات روزهای اخیر غاصبان و دژخیمانی اسراییلی است.

بیانیه آموزش و پرورش خراسان شمالی می افزاید: این وضعیت بغرنج با ادامه محاصره ظالمانه و حملات همه جانبه هوایی و زمینی نظامیان صهیونیست به نوار غزه موجب کمبود شدید امکانات بهداشتی و پزشکی و در نتیجه از دست رفتن جان زنان، کودکان و مجروحان خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما فرهنگیان و دانش آموزان خراسان شمالی با حمایت از ندای عدالت خواهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهور ایران ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونستی از مجامع بین المللی می خواهیم در مقابل ددمنشی های رژیم اشغالگر سکوت خود را شکسته و ضمن محکومیت جنایات دهشتناک و سبعانه رژیم صهیونیستی، برای به انزواکشانیدن ظلم و وحشی گری تعاملات خود را با این رژیم ضد انسانی قطع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمله گسترده نیروی هوایی ارتش رژیم‌ صهیونیستی تحت عنوان"صخره سخت" علیه نوار غزه از بامداد هفدهم تیر آغاز شده و اگر چه این حمله با مقاومت گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات"بنیان مرصوص" و "العصف المأکول" رو به رو شده اما تاکنون 344 فلسطینی شهید و حدود سه هزار نفر نیز مجروح شده اند.

کد خبر 2334477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha