۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷

مهرابی خبر داد:

سرویس ایاب و ذهاب برای انتقال شهروندان خرم آبادی به مراسم دعای ندبه مهیا است

سرویس ایاب و ذهاب برای انتقال شهروندان خرم آبادی به مراسم دعای ندبه مهیا است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: شهردار خرم آباد گفت: سرویس ایاب و ذهاب برای انتقال شهروندان خرم آبادی به محل مراسم دعای ندبه در نظر گرفته شد.

محمد مهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیتهای انجام شده در آستانه جشن بزرگ نیمه شعبان و مراسم دعای ندبه ویژه این روز اظهار داشت: شهرداری خرم آباد در کنار فعالیتهای عمرانی و ارائه خدمات شهری توجه به مسائل فرهنگی را به طور ویژه در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع در مناسبت های مختلف دینی و مذهبی توسط شهرداری خرم آباد عنوان کرد: در این راستا در زمینه اعیاد شعبانیه به ویژه جشن بزرگ نیمه شعبان برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه شهرداری در ستاد برگزاری مراسم دعای ندبه روز نیمه شعبان نیز عضویت داشته و پای کار بوده است، افزود: در این راستا آمادگی کامل برای انتقال شهروندان خرم آبادی از جای جای شهر و حتی مناطق حاشیه ای به محل برگزاری مراسم در مصلای الغدیر خرم آباد را داریم.

مهرابی با بیان اینکه در زمینه اطلاع رسانی برگزاری این مراسم پرفیض نیز فعالیتهای لازم انجام شده است، ادامه داد: در این راستا سازمان اتوبوسرانی خرم آباد موظف شده است تا تعداد اتوبوسهای مورد نیاز برای انتقال شهروندان خرم آبادی به محل مراسم دعای ندبه را ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی شهرداری خرم آباد با ظرفیت کامل آماده انجام این مسئولیت است، یادآور شد: کار انتقال شهروندان خرم آباد از صبح روز جمعه به صورت رایگان از سطح محلات مختلف شهر صورت می گیرد.

شهردار خرم آباد با اشاره به فضاسازی و آذین بندی شهر خرم آباد در آستانه نیمه شعبان نیز گفت: در این راستا به مناسبت اعیاد بزرگ شعبانیه کار آذین بندی شهر پررنگ تر از گذشته انجام شده است.

مهرابی با بیان اینکه مدیریت شهری پابه پای دستگاههای تبلیغاتی و فرهنگی در زمینه برگزاری برنامه های این حوزه مشارکت می کند، عنوان کرد: تلاش کرده ایم در حوزه فرهنگی اگر نتوانیم همدوش و هم سطح دستگاههای فرهنگی کار کنیم دست کم از فعالیت های این حوزه نیز عقب نمانیم

وی با اشاره به قرارگیری در سال "اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب بر روی مسائل فرهنگی، یادآور شد: برای تحقق شعار سال نیازمند مشارکت و همکاری دستگاههای مختلف در برگزاری برنامه های فرهنگی هستیم و در این راستا اعتقاد داریم شهرداری نیز نباید از این حوزه غافل باشد.

بنابر این گزارش مراسم بزرگ دعای ندبه روز نیمه شعبان ساعت 6 صبح روز جمعه 23 خردادماه سالجاری در محل مصلای الغدیر شهر خرم آباد برگزار می شود. پیش بینی شده در این مراسم بیش از سه هزار نفر از شهروندان خرم آبادی حضور یابند.

کد خبر 2310032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha