۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۵

بادرستانی

تشویق دانش آموزان به انجام کارهای گروهی ضروری است

تشویق دانش آموزان به انجام کارهای گروهی ضروری است

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو اراک گفت: تشویق دانش آموزان به انجام کارهای گروهی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل بادرستانی ظهر شنبه در جشن ستارگان ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی ناحیه دو اراک که در کانون فرهنگی تربیتی امام علی(ع) اراک برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین مسایل در حوزه دانش آموزان آموزش انجام کارگروهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در این مراسم ضمن تقدیر از شرکت دانش آموزن در جشنواره جابرابن حیان، مسابقات خط تحریری و طراحی پیک نوروزی، گفت: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید از کودکی در برنامه های مختلف مشارکت و فعالیت کنند.

 رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو اراک این برنامه ها را تمرین و آمادگی برای حضور دانش آموزان در برنامه های کلان جامعه دانست و اضافه کرد: مشارکت دانش آموزان در اینگونه برنامه ها راهی برای حضور فعال در عرصه های مختلف آنان در آینده است.

بادرستانی با تاکید بر اینکه دانش آموزان استعدادهای مطلوبی در جهت پیشرفت های علمی و فنی دارند، اظهار کرد: دانش آموزان امروز آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید با تلاش و کوشش خود آینده ای درخشان را برای این مرز و بوم رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه تحصیل علوم و دانش، تهذیب نفس و ورزش و تندرستی از امور مهم و چشم انداز ملی ما هستند، ادامه داد: دانش آموزان باید در این راستا کوشا باشند.

 رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو اراک با بیان اینکه آموزش از دوران کودکی تاثیر بسیاری دارد، اضافه کرد: دانش آموزان باید از دوران ابتدایی در فعالیت های گروهی و جمعی شرکت داشته باشند.

گفتنی است، در این جشن از 50 نفر از دانش آموزان برتر شرکت کننده در جشنواره ها و مسابقات برگزار شده در طول سال تحصیلی با اهدا لوح و هدایای تجلیل شد.
 
 

کد خبر 2311298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha