۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۵۶

رضایی خبر داد؛

برگزاری کلاس کارآموزی مقدماتی و پیشرفته صعودهای ورزشی در استان مرکزی

برگزاری کلاس کارآموزی مقدماتی و پیشرفته صعودهای ورزشی در استان مرکزی

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی از برگزاری کلاس کارآموزی مقدماتی و پیشرفته صعودهای ورزشی در این استان خبر داد.

سیامک رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: کارگروه صعودهای ورزشی استان مرکزی تصمیم به برگزاری کلاس های کار آموزی مقدماتی و پیشرفته صعودهای ورزشی کرده است.

وی با بیان اینکه کارآموزی مقدماتی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود، گفت: این دوره به مدت سه روز از 28 خرداد ماه برگزار می شود.

 رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی با اشاره به اینکه حداقل سن در موقع ثبت نام باید 14 سال تمام باشد، ادامه داد: تکمیل فرم ثبت نام، اصل و کپی کارت ملی، اصل کارت بیمه ورزشی سال جاری، گواهی صحت وسلامت از پزشک، رضایت نامه از ولی برای افراد زیر 18سال و یک میلیون ریال از مدارک مورد نیاز کارآموزی مقدماتی است.

کارآموزی پیشرفته سوم تا ششم تیر ماه

رضایی با بیان اینکه حداقل سن در موقع ثبت نام باید 17سال تمام باشد، اظهار کرد: دوره کارآموزی پیشرفته نیز در دو بخش آقایان و بانوان از سوم تیر ماه آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: کپی از حکم برابر اصل کارآموزی مقدماتی، اصل و کپی کارت ملی، اصل کارت بیمه ورزشی سال جاری، گواهی صحت وسلامت از پزشک، رضایت نامه از ولی برای افراد زیر18سال، تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت یک میلیون و پانصد هزار ریال مدارک لازم برای این دوره است.

 رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی تصریح کرد: این کارگاه با مدرسی طیبه و طاهره نادی در منطقه کوه سرخه اراک در دو بخش مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود.

اعلام نتایج مسابقات کوهپیمایی سرعتی در اراک

رضایی با اشاره به اینکه مسابقات کوهپیمایی سرعتی قهرمانی استان در اراک به مناسبت میلادبا سعادت حضرت مهدی (عج) برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات در روستای نظم‌آباد اراک و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار ‌شد.

وی ادامه داد: در بخش بانوان مریم اسماعیلی، سمیه احمدی و زهرا قلعه نوعی و در بخش آقایان وحید مهربانی، ابراهیم قلعه نوعی و احمد آنجفی به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
 
 رئیس هیئت کوهنوردی به فعالیت این هیئت‌ در شهرهای اراک، ساوه، شازند، محلات، دلیجان، خمین، آشتیان، تفرش و خنداب اشاره کرد و افزود: این هیئت در جهت راه اندازی رشته مذکور در سایر شهرهای استان نیز فعالیت های خوبی انجام داده است.

رضایی در پایان تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های متعدد در رشته‌های کوهپیمایی، صعودهای ورزشی، کار با قطب ‌نما، کلاس پیشرفته برف، سنگ،‌ طبیعت، کلاس پیشرفته صعودهای ورزشی،‌ پزشکی کوهستان و علم تمرین از برنامه‌های آتی این هیئت است.

کد خبر 2312252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha