۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۵۶

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

تیم ملی در زمین دیدار با نیجریه تمرین کرد/ همه به دنبال ترکیب اصلی ایران

تیم ملی در زمین دیدار با نیجریه تمرین کرد/ همه به دنبال ترکیب اصلی ایران

تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود قبل از دیدار با نیجریه را در زمین اصلی محل برگزاری این دیدار انجام داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که لباس های آبی بر تن داشتند بعدازظهر امروز به وقت برزیل آخرین تمرین خود برای دیدار روز دوشنبه برابر نیجریه را در زمین ورزشگاه بایشادا برگزار کرد. در این تمرین ابتدا بازیکنان کار با توپ و آقا وسط را در دستور کار خود قرار دادند و سپس زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن بدن هایشان پرداختند.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی دقایق ابتدایی خود را زیر نگاه تیزبین خبرنگاران داخلی و خارجی پرتعدادی برگزار کرد که کی روش و همکارانش تلاش کردند هیچ برنامه تاکتیکی مقابل دیدگان آنها برگزار نشود. این در حالی بود که همه خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف به دنبال ترکیب اصلی تیم ملی ایران برای دیدار با نیجریه بودند.

در این تمرین سه دروازه بان تیم ملی هم زیر نظر گاسپار برنامه های ویژه ای را پشت سرگذاشتند که بخش عمده ای از تمرینات برای علیرضا حقیقی بود. به نظر می رسد این دروازه بان فردا از دروازه ایران در دیدار برابر نیجریه محافظت خواهد کرد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا کردند.

کد خبر 2312438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha