۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۳۴

زلاتکو کرانچار خبر داد؛

ماموریت خلیلیان برای جذب پریرا در برزیل/ خلعتبری را می‌خواهیم

ماموریت خلیلیان برای جذب پریرا در برزیل/ خلعتبری را می‌خواهیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به شرایط باشگاه اصفهانی برای جذب بازیکنان مد نظرش گفت: علاقه بسیاری به جذب فرناندو پریرا دارم و قرار است که مدیرعامل باشگاه سپاهان در برزیل با وی مذاکره کرده و در صورت توافق، او به سپاهان بپیوندد.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار شامگاه یکشنبه پس از برگزاری نخستین جلسه تمرینی تیم سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه تمرینی این تیم، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تمرینات سپاهان از روز یکشنبه آغاز شده و تلاش می‌کنیم در چهار روز ابتدایی تمرین برنامه‌های تست جسمانی را انجام داده و پس از آن با اضافه شدن بازیکنان، فعالیت‌های تاکتیکی را انجام دهیم.

وی افزود: با اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش تیم ملی امید و همچنین بازگشت ملی‌پوشان سپاهان از اردوی برزیل، شرایط تیم بهتر می‌شود و می‌توانیم در کنار آن، بازیکنان مد نظر خود را نیز جذب کنیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیم اصفهانی 23 تیر راهی اردوی ترکیه می‌شود، تصریح کرد: قرار است بعد از دو هفته تمرین در اصفهان، اردوی 12 روزه تیم در ترکیه برگزار شود و برنامه‌ریزی برای برگزاری 3 دیدار تدارکاتی در اردوی ترکیه تیم انجام شده است.

وی تصریح کرد: پس از آن به ایران بازگشته و تلاش می‌کنیم که برنامه‌های تمرینی خود را در 8 روز باقیمانده برای آغاز مقتدرانه لیگ برتر انجام دهیم.

کرانچار درباره جذب لوسیانو پریرا، بازیکن سابق فولاد خوزستان گفت: این بازیکن مد نظر من برای فصل آینده بوده و از نظر من مورد تایید است بنابراین مدیرعامل باشگاه برای مذاکره با وی، راهی برزیل شده و هنوز مشخص نیست که تکلیف ما با این بازیکن چه می‌شود اما در هر صورت تلاش می‌کنیم که این بازیکن را به خدمت بگیریم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون شایعه حضور محمدرضا خلعتبری در سپاهان گفت: شرایط خلعتبری هنوز مشخص نیست و این بازیکن در ابتدا باید تکلیف خود را با باشگاه پرسپولیس و عجمان مشخص کند و اگر یک بازیکن آزاد باشد، بدون شک در لیست تیم سپاهان قرار می‌گیرد.

کد خبر 2312477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha