۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۷

خوروش به مهر خبر داد:

تکلیف پریرا امروز و فردا مشخص می‌شود/ خلیلیان چهارشنبه به اصفهان باز می‌گردد

تکلیف پریرا امروز و فردا مشخص می‌شود/ خلیلیان چهارشنبه به اصفهان باز می‌گردد

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پریرا، بازیکن سابق فولاد خوزستان به تیم سپاهان نزدیک شده و نتیجه مذاکرات با وی امروز و فردا مشخص می‌شود.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون مذاکرات باشگاه سپاهان با لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی سابق فولاد خوزستان اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه سپاهان در جریان سفر خود به برزیل با این بازیکن مذاکراتی داشته و مذاکرات وی با او مثبت بوده است.

وی افزود: قرار است که این بازیکن امروز و فردا مذاکرات نهایی خود با مدیرعامل باشگاه سپاهان را داشته باشد و در صورتی که توافق میان او و مسئولان باشگاه حاصل شود، با سپاهان قرارداد امضا کند.

سرپرست سپاهان تصریح کرد: نتیجه مذاکرات امروز و فردا مشخص می‌شود و تکلیف این بازیکن با باشگاه سپاهان در نهایت تا فردا مشخص می‌شود.

وی درباره زمان بازگشت مدیرعامل باشگاه سپاهان به اصفهان ادامه داد: خلیلیان، مدیرعامل باشگاه در طول سفر به برزیل، مذاکره با یک بازیکن دیگر را نیز در دستور کار داشت که گویا این مسئله منتفی شده و فعلاً تمرکز ما بر جذب پریرا است.

خوروش پیرامون اینکه آیا باشگاه سپاهان با بازیکنان ملی‌پوش نیز برای فصل آینده مذاکره کرده یا خیر، خاطرنشان کرد: فعلاً مذاکره با بازیکن ایرانی در دستور کار قرار ندارد و بعد از بازگشت تیم ملی از برزیل، در این زمینه تصمیم‌گیری‌های لازم انجام می‌شود.

 

کد خبر 2317297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha