۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۰

در اردوی آماده‌سازی ترکيه/

سپاهان به مصاف "آرسنال " و "کسيم‌پاشا" می‌رود

سپاهان به مصاف "آرسنال " و "کسيم‌پاشا" می‌رود

اصفهان - خبرگزاری مهر: تيم فوتبال سپاهان اصفهان در اردوی آماده‌سازی‌اش در ترکيه، به مصاف آرسنال مسکو و کسيم‌پاشای این کشور می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرينات تيم فوتبال سپاهان اصفهان همه‌روزه در ورزشگاه فردوس اصفهان برای حضور در مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پيگيری می‌شود.

سپاهاني‌ها قرار است روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه فردوس اصفهان با تيم منتخب بازيکنان تيم‌های پايه باشگاه، ديدار کرده و با يکديگر به رقابت بپردازند. در اين بازی بازيکنان رده‌های مختلف سنی باشگاه اصفهانی از نوجوانان تا تيم زير 23 سال حضور داشته و قرار است در صورت درخشش اين بازيکنان، به تيم بزرگسالان باشگاه اضافه شوند.

طلايي‌پوشان تا روز 15 تير در اصفهان به تمرين مي‌پردازند و قرار است روز 15 تير راهي اردوي ترکيه شده و تا 26 تير در اين کشور حضور داشته باشند.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته بين باشگاه سپاهان و تيم‌های حاضر در کمپ محل اقامت اين تيم اصفهانی، سپاهان احتمالا با تيم آرسنال مسکو که به تازگی به ليگ برتر روسيه صعود کرده، بازی می‌کند.

این تيم اصفهانی همچنين با تيم کسيم‌پاشای ترکيه نيز ديداری دوستانه برگزار می‌کند؛ اين تيم در رده ششم ليگ برتر ترکيه قرار داشته و در جام يوفا نيز حضور دارد.

قرار است طلايی‌پوشان در اردوی ترکيه يک ديدار تدارکاتی ديگر نيز برگزار کنند اما هنوز مشخص نيست که اين ديدار با چه تيمی برگزار می‌شود.

کد خبر 2317749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha