۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۴۵

حواشی مراسم تجلیل از پیشکسوتان ذوب‌آهن؛

تجلیل از قدیمی‌های ناشناخته و حضور یک مدیر سپاهانی/ مسلمان تا آخر نماند!

تجلیل از قدیمی‌های ناشناخته و حضور یک مدیر سپاهانی/ مسلمان تا آخر نماند!

اصفهان – خبرگزاری مهر: مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان شامگاه جمعه با استقبال قابل توجه خبرنگاران رسانه‌های گروهی در هتل آسمان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم در شرایطی برگزار می‌شد که در سال‌های گذشته باشگاه‌های اصفهانی کمتر به موضوع تکریم پیشکسوتان توجه نشان داده بودند و ابتکار سبزپوشان اصفهانی در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسید.

* بر اساس اعلام ذوبی‌ها قرار بود در این مراسم از علی شجاعی و رسول کربکندی، ملی‌پوشان جام جهانی 1987 تجلیل به عمل آید اما باشگاه اصفهانی در مراسم خود از چند پیشکسوت دیگر ذوب‌آهن نیز تجلیل کرد.

* محسن مسلمان، مرتضی تبریزی و کارلوس سانتوس، بازیکنان تیم ذوب‌آهن از ابتدا در مراسم حضور داشتند اما مسلمان بعد از اجازه گرفتن از سعید آذری و پیش از شروع شدن مراسم اصلی تجلیل، سالن را ترک کرد؛ چند دقیقه بعد از او نیز مرتضی تبریزی از محل برگزاری مراسم خارج شد اما کارلوس سانتوس، تا دقایق پایانی در مراسم حضور داشت.

* مهدی رجب‌زاده، دیگر بازیکن تیم ذوب‌آهن که به همراه همسر و فرزندانش در مراسم حاضر شده بود، تا پایان در محل برگزاری حضور داشته و در مراسم تجلیل شرکت کرد.

* محمدرضا ساکت، مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان و مشاور کنونی سازمان لیگ، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد رئیس هیات فوتبال اصفهان، کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ذوب‌آهن در این مراسم حضور داشند.

* اجرای یکی از خوانندگان جوان اصفهانی در این مراسم از دیگر برنامه‌های جنبی به شمار می‌رفت و پخش کلیپی از تصاویر رسول کربکندی و علی شجاعی نیز از دیگر اقدامات برنامه بود.

* مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در ابتدا از استاد نفیسی، نخستین مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن و مدیر ورزش شرکت ذوب‌آهن، مسعود عرب‌زاده، سرپرست سابق باشگاه ذوب‌آهن و حسینعلی توصیفیان، مدیرعامل سابق این باشگاه اصفهانی تجلیل به عمل آوردند.

* استاد نفیسی بعد از اجرای مراسم تجلیل از وی به روی صحنه رفت و برای دقایقی از خاطرات خود و زمان تاسیس باشگاه ذوب‌آهن در سال 1347 سخن گفت.

* یکی از اقدامات جالب برگزار کنندگان مراسم، مصاحبه‌های تهیه شده با رسول کربکندی و علی شجاعی بود و این دو پیش از مراسم تجلیل، به بیان دغدغه‌ها و خاطرات مختلف خود در قالب کلیپ‌های کوتاهی پرداختند.

* کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در دقایق پایانی به روی صحنه رفت و شماره تلفن همراه، تلفن منزل و دفتر خود را به همه اعلام کرد اما برخی خبرنگاران با صدای بلند اعلام کردند که تلفن همراه شما همیشه خاموش است و کسی پاسخگوی آن نیست!

* در پایان مراسم و به پیشنهاد پیشکسوتان ذوب‌آهن، 30 خرداد به عنوان روز باشگاه ذوب‌آهن انتخاب شد و سعید آذری، مدیرعامل باشگاه اصفهانی با این مساله موافقت کرد.

* ادای احترام حاضران مراسم به لیادین، سرمربی فقید باشگاه ذوب‌آهن نیز یکی دیگر از برنامه‌های جنبی این مراسم به شمار می‌رفت.

* بر اساس اعلام مسئولان ذوب‌آهن موزه افتخارات باشگاه ذوب‌آهن در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود و بر همین اساس ذوبی‌ها بر روی توپی، امضای یادگاری حاضران مراسم را گرفتند.

این مراسم در پایان با تجلیل از پیشکسوتان باشگاه اصفهانی به پایان رسید.

 

کد خبر 2315726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha