۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۳۵

رسول کربکندی مطرح کرد:

حضور در جام جهانی فراموش‌نشدنی‌ترین روز زندگی‌ام بود/ اقدام عجیب مهاجرانی

حضور در جام جهانی فراموش‌نشدنی‌ترین روز زندگی‌ام بود/ اقدام عجیب مهاجرانی

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به دوران حضورش در جام جهانی گفت: حضور در جام جهانی فراموش‌نشدنی‌ترین روز زندگی‌ام بود و زمانی که به عنوان بازیکن تیم ملی انتخاب شدم را هرگز فراموش نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول کربکندی شامگاه جمعه در مراسم تجلیل خود با بیان خاطراتی از دوران حضورش در تیم ذوب‌آهن و جام جهانی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: یکی از اتفاقات بزرگ زندگی من، انتخاب برای تیم ملی و حضور در جام جهانی بود و مهم‌تر اینکه ما در نخستین صعود تیم ملی به جام جهانی، همراه با آن بودیم.

وی افزود: از اینکه توانستیم بعد از سال‌ها زحمت، یکی از 16 تیم برتر جهان باشیم، بسیار خوشحال بودیم و باید بگویم همه این مسئله را بسیار خوشحال کننده می‌دانستند.

مهاجرانی فریادشیران را به خاطر مصاحبه‌اش کنار گذاشت!

دروازه‌بان پیشین تیم ملی درباره دلایل حضورش در تیم ملی ادامه داد: یادم می‌آِید  که پیش از جام جهانی، در یک اردوی آماده‌سازی، روز قبل از دیدار با یوگوسلاوی، خبرنگاران به ورزشگاه آمده و با من و فریادشیران درباره بازی سئوال کردند و فریاد شیران عنوان کرد که احتمالاً در این بازی با نتیجه 2 بر صفر شکست می‌خوریم که همین مسئله سبب خط خوردن او شد.

وی افزود: مهاجرانی این مصاحبه را شنید و اعلام کرد که دروازه‌بانی که اینگونه اظهار نظر می‌کند و به خود اعتماد ندارد، نباید در تیم ما جای داشته باشد و من زمانی که این اتفاق افتاد، در تیم ملی حضور پیدا کردم.

کربکندی با بیان اینکه حضور در جام جهانی یک حادثه بزرگ در زندگی ما به شمار می‌رفت، بیان داشت: اینکه پرچم کشور ایران در بین 16 پرچم کشورهای برتر جهان در فوتبال قرار گرفته بود، برای ما بسیار ارزشمند و غرور آفرین بود و باید بگویم خیلی خوشحال هستم که در جام جهانی حاضر بودم.

وی با انتقاد از خشکی رودخانه زاینده‌رود خاطرنشان کرد: مردم اصفهان زمانی که خشکی رودخانه زاینده‌رود را می‌بینند، بسیار غمگین می‌شوند و این مسئله در روحیه آنها بسیار تاثیر می‌گذارد و امیدوارم که این رودخانه جاری شود.

سرمربی پیشین ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل امشب را هرگز فراموش نمی‌کنم و از همه کسانی که این مراسم را ترتیب دادند، بسیار تشکر می‌کنم و باید بگویم که هر چه دارم از ذوب‌آهن بوده و از این تیم نیز خواهد بود.

کد خبر 2315722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha