۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۳۷

سعید آذری مطرح کرد؛

کربکندی و شجاعی نماد فرهنگ اصفهان هستند/ فوتبال سمبل کارگروهی است

کربکندی و شجاعی نماد فرهنگ اصفهان هستند/ فوتبال سمبل کارگروهی است

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: رسول کربکندی و علی شجاعی، نماد فرهنگ اصفهان به شمار می‌رود و در کنار مهارت‌های فنی بالا، از قابلیت‌های اخلاقی بسیار خوبی برخوردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از رسول کربکندی و علی شجاعی، بازیکنان پیشین ذوب‌آهن در جام جهانی و همچنین پیشکسوتان باشگاه اصفهانی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: فوتبال راهی به سوی انسانیت، همگرایی و توسعه روابط اجتماعی بوده که این اتفاق در طول مسابقات مختلف رخ داده است.

وی افزود: فوتبال سمبل عشق و کارگروهی است که یاد می‌دهد چگونه عشق ورزیده و همکاری کنیم و باید گفت جام جهانی نماد بزرگترین گردهمایی ورزشی جهان است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: جام جهانی در ورزش فوتبال به عنوان یک سمبل شناخته شده و هیچ ورزشی نظیر فوتبال توانایی همگرا کردن مردم به سمت یکدیگر را ندارد.

آذری با اشاره به دلایل اهمیت توجه به قهرمانان جام جهانی بیان داشت: صحنه رقابت‌های جام جهانی منحصر به فرد است زیرا هر 4 سال یک بار، قهرمانان کشورهای مختلف تلاش می‌کنند که در این عرصه ظاهر شده و خوش بدرخشند.

وی با اشاره به تجلیل باشگاه اصفهانی از علی شجاعی و رسول کربکندی تصریح کرد: من سال‌ها در باشگاه ذوب‌آهن افتخار همکاری با علی شجاعی و رسول کربکندی را داشته‌ام و باید بگویم آنها در کنار مهارت‌های فنی والا، دارای مهارت‌های اخلاقی بسیاری هستند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان همچنین گفت: این دو نفر نماد فرهنگ و تمدن اصفهان و نشانه سخت‌کوشی‌های اصفهانی‌ها هستند و ما به این دو چهره ورزشی افتخار می‌کنیم.

کد خبر 2315721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha